Bewertungen für JetBlue Airport Operations | Glassdoor.de

JetBlue Bewertungen für Intern Airport Operations and Station Support

Aktualisiert am 6. Nov 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

3.9
76%
Würden einem Freund empfehlen
76%
Befürworten Geschäftsführer
JetBlue CEO Robin Hayes
Robin Hayes
41 Bewertungen
  1. „Love of the culture”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Airport Operations Crew Member 
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei JetBlue - Vollzeit

    Pros

    Flight benefits Culture Environment Fun Military friendly

    Kontras

    Profit sharing isn’t great like other carriers

    Rat an das Management

    Always have your crews back

    JetBlue2019-10-25
  2. Hilfreich (1)

    „not worth working there full time”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Airport Operations Crew Member in Boston, MA
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei JetBlue gearbeitet - Vollzeit

    Pros

    flight benefits; standby is free plus taxes if travel abroad with jetblue. After six months six months of employment they give you access to fly with other airlines at a discounted rate. Working there two days a week is a good deal.

    Kontras

    Pay; being forced to work past your shift "shift freeze," ghetto crew members and supervisors. The biggest drawback about working for Jetblue in Boston was that the employees parking garage was accross the river in another town, and you had to get there 30 minutes before your shift, in order to justify coming in late if the bridge went up. Moreover, besides the fact that all employees had to be at the garage 30... minutes before their shift started, they would not pay you for that time, or the time that was spend waiting for the bridge to go down. Everyone that works there feels emotional and physically abused.

    Mehr anzeigen

    Rat an das Management

    Once in a while companies gets the opportunity to hire amazing good people. In Jetblue's case that was not an issue. Crew member used to vote this airline as one of the best places to work at. That's not the case anymore because this company really took hiring good over qualified people for granted. Now most of the people that work there just don't care and are very ghetto. Jetblue is so focused on growing and... expanding that they have completely neglected their biggest asset, and that being their employees. In all, your "one-size" fits all policies (Blue Book Value) are trash.

    Mehr anzeigen
    JetBlue2019-11-06
  3. „Great Starting Position in Industry”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Airport Operations Crew Member in Boston, MA
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei JetBlue -Vollzeit

    Pros

    travel benefits, ability to customize schedule (after 90 days), community involvement opportunities

    Kontras

    starting pay, long hours during inclement weather

    JetBlue2019-10-21
  4. „AIRPORTS”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Airport Operations Crew Member in Orlando, FL
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 8 Jahren bei JetBlue - Vollzeit

    Pros

    Great company to work in

    Kontras

    It does not fly all over the world

    JetBlue2019-10-16
  5. „Integrity”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Airport Operations in New York, NY
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei JetBlue - Vollzeit

    Pros

    The core values of the company

    Kontras

    No drive to follow core values

    Rat an das Management

    Overall Jetblue is an awesome company there’s just a few bad seeds within the company who doesn’t follow the values Jetblue represents. Keep in mind we humans with feelings and it isn’t right for people to use their power to tear others down

    JetBlue2019-09-13
  6. Hilfreich (1)

    „Was a long process altogether”

    SternSternSternSternStern
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    Akt. Mitarbeiter - Airport Operations Crew Member in Boston, MA

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei JetBlue - Vollzeit

    Pros

    Good benefits treat employees good

    Kontras

    None fair company to work for

    JetBlue2019-09-01
  7. Hilfreich (1)

    „great company great benefits”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Airport Operations Crew Member in New York, NY
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei JetBlue -Vollzeit

    Pros

    able to work lots of shifts

    Kontras

    no sick days just occurences

    JetBlue2019-08-28
  8. Hilfreich (4)

    „Not the same as it used to be but still good”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Airport Operations Crew Member 
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei JetBlue - Vollzeit

    Pros

    Culture, community involvement, job security

    Kontras

    Pay below industry standard, investors run the show, not as much focus on crewmembers

    Rat an das Management

    Go back to the basics. As we grow, we can still show appreciation to crewmembers without sacrificing money. Keep the same small airline charm and treat your people right. Promises is nothing without the people behind it being treated the right way.

    JetBlue2019-08-09
  9. „Demanding and rewarding.”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Airport Operations Crew Member in Orlando, FL
    Empfiehlt nicht
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 10 Jahre bei JetBlue gearbeitet - Vollzeit

    Pros

    Demanding fast pace. Making a difference. Team work supporting your peers. Personal growth.

    Kontras

    Inconsistent local leadership. No accountability for lack of resolution to crew member concerns of safety and other. Hostile work environment.

    Rat an das Management

    Be engaging. Be sincere. Never ask what we need and retaliate to those who speak up. Lead by example. Hold your Leads and Supervisors accountable for their repetive behavior in doing nothing to support the front line. Do not wait for more crew members to be hurt before being proactive. Listen and executive resolution. People quit their boss, not their jobs!

    JetBlue2019-08-17
  10. „Love my job.”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Airport Operations Crew Member in Tampa, FL
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei JetBlue - Teilzeit

    Pros

    work culture, flight benefits, 401k matching, working with the public who have a high degree of respect for JetBlue. Company is growing (European service starting 2021) so the potential for career growth within company is very good.

    Kontras

    can be long hours and somewhat stressful when in irregular operations due to weather or other issue.

    JetBlue2019-07-20
105 Bewertungen gefunden