Arbeitgeberbewertungen für Jet2.com | Glassdoor.de

Bewertungen für Jet2.com

Aktualisiert am 14. März 2019
132 Bewertungen

Filter

Filter


3,4
StarStarStarStarStar
BewertungstrendsBewertungstrends
Würden einem Freund empfehlen
Befürworten Geschäftsführer
Jet2.com CEO Stephen Heapy
Stephen Heapy
71 Bewertungen

Mitarbeiter-Bewertungen

Sortieren: BeliebtheitSterneDatum

  1. „Bewertung”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter in Santa Cruz de Tenerife (Spanien)
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter in Santa Cruz de Tenerife (Spanien)

    Ich arbeite in Vollzeit bei Jet2.com (Über 3 Jahre)

    Pros

    serious company,good pay,training opportunities, good chiefs

    Kontras

    nothing,is perfect company, good opportunities,


  2. „Not bad not so good”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Agent in Dub (Tschechische Republik)
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Agent in Dub (Tschechische Republik)
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe in Teilzeit bei Jet2.com gearbeitet (Weniger als ein Jahr)

    Pros

    Very friendly work environment and helping attitudes of colleagues.

    Kontras

    Comparatively slower management system and weaker communication system.

    Rat an das Management

    Prompt action to be taken in case of any concern raised by Customer Service Agents.

  3. „Passenger service agent”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Negativ Geschäftsführer

    Ich habe in Teilzeit bei Jet2.com gearbeitet

    Pros

    Free uniform, free parking, some nice staff

    Kontras

    Hours, favouritism, pressure, long hours on your feet


  4. „Great workplace”

    StarStarStarStarStar
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Empfiehlt
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei Jet2.com

    Pros

    nice colleges which make the day much better

    Kontras

    long hours and very unsociable hours


  5. „seasonal PSA”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Passenger Service Agent in Leeds, England (Vereinigtes Königreich)
    Ehem. Mitarbeiter - Passenger Service Agent in Leeds, England (Vereinigtes Königreich)
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zu Geschäftsführer

    Ich habe bei Jet2.com gearbeitet (Weniger als ein Jahr)

    Pros

    great pay, friendly staff, room for growth

    Kontras

    unsociable hours, very clicky


  6. Hilfreich (4)

    „Operations Controller”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Operations Controller in Leeds, England (Vereinigtes Königreich)
    Ehem. Mitarbeiter - Operations Controller in Leeds, England (Vereinigtes Königreich)
    Empfiehlt nicht
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe in Vollzeit bei Jet2.com gearbeitet (Weniger als ein Jahr)

    Pros

    Ambitious company with a good focus on the customer

    Kontras

    Office workers,your face really has to fit. Very nit-picky about time management and in general some managers haven’t quite grasped the differences between performance management and intimidation!!

    Rat an das Management

    Have a structured plan in place for all team members where consistency and company ethics and morals are really promoted


  7. Hilfreich (3)

    „Not a great place at all”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service in Leeds, England (Vereinigtes Königreich)
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service in Leeds, England (Vereinigtes Königreich)
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zu Geschäftsführer

    Ich habe in Vollzeit bei Jet2.com gearbeitet (Weniger als ein Jahr)

    Pros

    Located close to Leeds city centre so handy for bus and rail services.

    Nice colleagues for the most part,

    Kontras

    Treated like children by team leaders who are very young. Very petty lateness policy, for example if you have an otherwise exemplary punctuality record but are 2 mins late, it will be documented and you will have to make it back, despite having to stay 2 mins later at the weekends until they switch off the phone systems.

    The office cleanliness is very poor, which is a shame as the building is actually very nice.

    The training isn't up to much and the systems are archaic. When you ask for help it is rarely given.

    The company sick pay is a very low 10 days per annum, which for a big company is shocking.

    There is a fear culture and only those whose face fit will ever succeed.

    The company benefits are minimal. If you think we got big discounts off holidays, think again.

    Rat an das Management

    Create a nice atmosphere for your staff and look after them. Happy staff are loyal staff.

  8. Hilfreich (1)

    „Brilliant company”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter

    Ich arbeite in Vollzeit bei Jet2.com

    Pros

    Great people and a wonderful company to work for

    Kontras

    Hard work and unsociable hours


  9. „Good company to work with”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - PSA in Las Palmas de Gran Canaria (Spanien)
    Akt. Mitarbeiter - PSA in Las Palmas de Gran Canaria (Spanien)
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite in Teilzeit bei Jet2.com (Weniger als ein Jahr)

    Pros

    I m working as PSA and I still find the job very organized and well paid. The team is great and our manager and supervisors were ex PSA. So you can really have the possibility to grow your career within the company.

    Kontras

    I don t have any cons

    Rat an das Management

    Keep it the hard work


  10. „Management”

    StarStarStarStarStar
    Akt. Mitarbeiter - Supervisor
    Akt. Mitarbeiter - Supervisor

    Ich arbeite in Vollzeit bei Jet2.com (Über 5 Jahre)

    Pros

    Great team to work with

    Kontras

    staff travel would be great