Bewertungen für IndiGo Customer Service Officer | Glassdoor.de

IndiGo Bewertungen für Customer Service Officer

Aktualisiert am 10. Jan 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

5 Bewertungen gefunden

4.3
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
73%
Würden einem Freund empfehlen
IndiGo CEO Ronojoy Dutta
Ronojoy Dutta
0 Bewertungen
  1. "customer service officer"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Officer in Kolkata
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe weniger als ein Jahr bei IndiGo als Vollzeit gearbeitet

    Pros

    nice environment to work. training is the best part of the whole process. great managers-always ready to assist

    Kontras

    work pressure odd timings improper behavior of senior staff towards new joinees

    Rat an das Management

    should provide better pay and flexible shifts

    IndiGo2019-01-10
  2. "Best place to work"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Officer in Pune
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe bei IndiGo gearbeitet ()

    Pros

    Great place to work.,airticket benefits.,nice environment

    Kontras

    Nothing but try to increase sum salary amount

    Rat an das Management

    Nil

    IndiGo2018-08-16
  3. Hilfreich (2)

    "Best Place to work"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Officer in Gurgaon, Haryana
    Empfiehlt
    Positive Prognose

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei IndiGo (Vollzeit)

    Pros

    No Red Tape, Very Friendly Environment.

    Kontras

    No such Downside. Best in domestic Airlines..

    IndiGo2018-05-17
  4. Hilfreich (7)

    "Customer Service Officer (AOCS)"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Officer in Chennai
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei IndiGo gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Great company benefits. Best airline giving excellent training to staff in customer service and security. Friendly and approachable managers. One of the few companies which abolished the senior -subordinate relationship and replaced it with the co-worker attitude.

    Kontras

    Strenuous workload and difficult work hours. Management expects staff to take the blame for minor errors and is unsupportive during handling of passenger complaints. Company transportation to the office and home is charged from the salary.

    Rat an das Management

    More staff friendly attitude would be appreciated. Flexible work hours need to be implemented in order to ease employees' stress

    IndiGo2016-11-18
  5. Hilfreich (4)

    "Life is a struggle"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Officer in Kolkata
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei IndiGo (Vollzeit)

    Pros

    32 days in all of leaves available during a financial year, subsudised staff travel as many times as possible, 8 hours of shift, no work comes home from office.

    Kontras

    Lack if motivating peers, slow growth options, getting leaves approved is very difficult due to manpower shortage, negative and demoralizing wirk environment, if you are wondering whether the pay is good, its just sad

    Rat an das Management

    We work very hard everyday, leave our families behind at home to give it all to the company, be it day or night, we are getting injured, its affecting our health, superficially nothing seems wrong, however even our passengers see the way we are cutting corners to save costs. The amount of effort we put in, the reward is just not enough. We compare ourselves to internationally airlines however when it comes to renumeration...

    Mehr anzeigen
    IndiGo2016-06-15
5 Bewertungen gefunden