Bewertungen für IndiGo Customer Service Executive | Glassdoor.de

IndiGo Bewertungen für Customer Service Executive

Aktualisiert am 17. Aug 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

8 Bewertungen gefunden

3.5
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
63%
Würden einem Freund empfehlen
100%
Befürworten Geschäftsführer
IndiGo CEO Ronojoy Dutta
Ronojoy Dutta
2 Bewertungen
  1. Hilfreich (1)

    "Customer service"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Executive in Amritsar
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei IndiGo gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Awesome work Trainings Software knowledge Congenial environment Staff

    Kontras

    To many trainings Passenger behaviours Some time cab routing issue To many software Error free

    IndiGo2019-08-17
  2. "Highly skilled in greeting passengers in a polite manner. Professional and neat appearance."

    SternSternSternSternStern
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Executive in Mumbai

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei IndiGo (Vollzeit)

    Pros

    Positive work environment for working in indigo

    Kontras

    no negative points found in indigo

    Rat an das Management

    no

    IndiGo2019-05-25
  3. Hilfreich (1)

    "Greatest airline Indigo"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Executive in Thiruvananthapuram
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 5 Jahre bei IndiGo gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Best place to work, Good management

    Kontras

    Learnt to handle things on immense pressure. No Cons!

    Rat an das Management

    Felt perfect

    IndiGo2019-05-01
  4. "Worst place to work"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Executive in Chandigarh
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei IndiGo gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Staff travel,brand value, moderate compensation

    Kontras

    Station level management sucks,bad experience with HR, nobody bother abt employees,all biased

    Rat an das Management

    Fir Managers- don't get influenced by others just bcoz of they takes care if ur household and make you feel like king for no good reason

    IndiGo2019-05-25
  5. "Senior customer service executive"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Senior Customer Service Executive 
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite bei IndiGo (Vollzeit)

    Pros

    Only airline which is growing at a rapid rate

    Kontras

    Expected a better management & value our internal customers.

    IndiGo2018-08-13
  6. Hilfreich (1)

    "Great experience altogether"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Executive in Bhubaneswar
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei IndiGo (Vollzeit)

    Pros

    Staff travel discount , on time salary , great team of enthusiastic people, support from HR , Yearly appraisals

    Kontras

    Less salary as compared to Inputs given, nepotism, biasing

    Rat an das Management

    Please don't be biased to your employees and learnt to retain them by around putting pressure on them .

    IndiGo2018-05-19
  7. "Good Airline"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Executive in Hyderabad
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 3 Jahre bei IndiGo gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Some of the best reasons to work at IndiGo is will get to learn lot of things specially we use to have Multitasking not only Reservations and ticketing we use to perform at all the allocations like boarding gates, Arrivals, Check Inn counters, Ramp and by working at all these allocations we use to get learn lot of things and that was awesome and each day would be a new like new faces new challenges and Give service from...

    Mehr anzeigen

    Kontras

    Downsides working with indigo is like should not stick with the company as the growth is very less best thing is learn as much as you can if you find and opportunity than move on

    IndiGo2017-02-25
  8. "Good"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Executive in Kolkata
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei IndiGo gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Build up good communication skill, performing under stress makes you faster in your job, presence of mind is enhanced

    Kontras

    Not great salary, tough competition

    Rat an das Management

    Better managerial skills required

    IndiGo2012-06-06
8 Bewertungen gefunden