Arbeitgeberbewertungen für ISBAN | Glassdoor.de

Bewertungen für ISBAN

Aktualisiert am 19. Sep 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

100 Bewertungen gefunden

3.3
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
69%
Würden einem Freund empfehlen
52%
Befürworten Geschäftsführer
ISBAN CEO Juan C. Martín Guirado
Juan C. Martín Guirado
13 Bewertungen
  1. „Software Engineer”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Software Engineer in Milton Keynes, England
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei ISBAN (Vollzeit)

    Pros

    Fantastic company with pair programing

    Kontras

    None that I know of.

    ISBAN2018-11-02
  2. „Proyect manager”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - IT Project Manager in Buenos Aires
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei ISBAN als Vollzeit

    Pros

    Good working environment, friendly work climate, job stability.

    Kontras

    I work quite monotone, after a while does not present a challenge.

    Rat an das Management

    Know well the needs of the business, perform a good intrapersonal management. Be prepared for changes.

    ISBAN2018-05-09
  3. Hilfreich (1)

    „Project Manager”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter in Milton Keynes, England
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei ISBAN gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Good people in my team

    Kontras

    Rubbish management, bully tactics and a flawed HR department that doesn’t follow its own policies

    Rat an das Management

    Get rid of your top layer and start again. Changing your name to Santander Texhnology doesn’t mean that it’s going to be any different

    ISBAN2018-04-18

    Reaktion von ISBAN

    April 23, 2018Senior HR Business Partner

    Thank you very much for your feedback. We are working hard to continually improve everything that we do and appreciate that this does take time and our name change is only part of the process. We strive to achieve excellent levels of employee engagement and have many ways in which concerns can be aired so we hope that employees will raise their concerns and give us an opportunity to address them.

    Weniger anzeigen
  4. „Project and Service Leader”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Project and Service Leader in São Paulo, São Paulo
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 8 Jahren bei ISBAN (Vollzeit)

    Pros

    It is a strong and competitive company. Serves one of the largest banks in the world, Santander.

    Kontras

    Some processes still need to be reviewed

    ISBAN2017-08-23
  5. „Dynamic working environment”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - IT Manager in Milton Keynes, England
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 10 Jahre bei ISBAN gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Fast pace, innovative and embracing change. It's a company that really wants to deliver a new digital platform for Santander.

    Kontras

    Not everyone is ready for the new digital experience and there has to be a decision about who will take the company forward, and who will hold it back. Processes still need to be taken out of the dark ages.

    ISBAN2017-08-18

    Reaktion von ISBAN

    August 22, 2017Senior HR Business Partner

    Many thanks for giving your feedback and it is good to hear that you think we are on the right road to digital. We are working hard on reviewing our processes as we do know they need improvement.

  6. Hilfreich (2)

    „Working at Isban”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Project Manager in Milton Keynes, England
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite bei ISBAN ()

    Pros

    Challenging and interesting work, leading edge technology projects, great company benefits with flexible working and healthcare are the most important to me

    Kontras

    can be long hours at times but the work is rewarding as a result

    Rat an das Management

    adopt agile as much as you can - empower squads to deliver - been seen as much as possible

    ISBAN2017-04-13

    Reaktion von ISBAN

    May 8, 2017Senior HR Business Partner

    Thank you very much for this feedback. We do believe that the work we provide is challenging. We are striving to be at the forefront of the developing FinTech world and that means a challenging but also exciting environment to work in...

  7. Hilfreich (1)

    „Friends in high places”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter 
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe bei ISBAN gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Possibility of an International career

    Kontras

    A typical Portuguese organization where friends go to high places never opening the opportunities to internal staff to gain new skills.

    Rat an das Management

    Go home.

    ISBAN2017-05-15
  8. Hilfreich (4)

    „Project Manager”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Project Manager in Boston, MA
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei ISBAN gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    after two years working at Isban...I don't know what are the pros..May be to learn some Spanish words?

    Kontras

    - poor management, no leadership - everyone complaining about everything. All the time. - managers don't trust employees - computers sucks; you end bringing your own computer if you want to do some real work

    Rat an das Management

    learn to treat and respect employees.

    ISBAN2017-03-29

    Reaktion von ISBAN

    April 12, 2017Senior HR Business Partner

    This is a review from Boston MA and not the UK so we cannot respond.

  9. „Customer-focused company”

    SternSternSternSternStern
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter 

    Ich habe bei ISBAN gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Very focused on "doing the right thing" with customers.

    Kontras

    Still have some work to do on getting all of the processes fine-tuned, but making progress

    ISBAN2017-01-14

    Reaktion von ISBAN

    April 12, 2017Senior HR Business Partner

    many thanks for your review, we appreciate the positive feedback

  10. Hilfreich (1)

    „Worst place ever”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Project Manager in Boston, MA
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe bei ISBAN gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    During 2010-12 use to be a good place to move to new countries: UK, Spain, Poland...Not anymore.

    Kontras

    -- Worst management ever; don't care about people, just task focused. -- US workforce is formed is formed by cheap Spanish and Mexicans that depends on their visa. Underpaid --> ISBAN takes advantage of this to pay less than other companies -- they have "partners" that really do pure body selling of even cheaper resources. -- No clear strategy, keep changing senior managers all time, people move to the bank... (customer) or other country as soon as they can. -- overtime (of course, not paid) -- lack of training -- tools and computers are from past century. If your laptop breaks, you're by yourself,no one is going to fix it. we ended bringing our personal laptops.

    Mehr anzeigen

    Rat an das Management

    Resign!

    ISBAN2017-01-07

    Reaktion von ISBAN

    April 12, 2017Senior HR Business Partner

    This is a review about Boston MA so we cannot respond in the UK

100 Bewertungen gefunden
</>Einbinden