Bewertungen für Hitachi Field Service Engineer | Glassdoor.de

Hitachi Bewertungen für Field Service Engineer

Aktualisiert am 23. Jan 2019

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2.2
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
7%
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100%
Befürworten Geschäftsführer
Hitachi CEO Hiroaki Nakanishi
Hiroaki Nakanishi
1 Bewertungen
  1. Hilfreich (2)

    „Questionable”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Field Service Engineer 
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Hitachi (Vollzeit)

    Pros

    Medical field, great brand name, niche products, good people

    Kontras

    Company internal systems, Pay is outdated by 20 years, pay is convoluted so be aware. They subtract OT based on standbye..

    Rat an das Management

    If you want the best company, treat your customer-facing employees like it matters. This company treats employees like the monkey banging the cymbol.

    Hitachi2019-01-23
  2. Hilfreich (1)

    „Great employer!”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Senior Field Service Engineer in Atlanta, GA
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 8 Jahre bei Hitachi gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Hitachi HTA is a wonderful company to work for. The benefits and salary are great. Great coworkers and management.

    Kontras

    Heavy travel, but that goes with the territory as a field engineer.

    Rat an das Management

    Keep up the good work.

    Hitachi2018-07-11
  3. Hilfreich (1)

    „Field Service”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Field Service Engineer 
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose

    Ich habe für mehr als 5 Jahre bei Hitachi gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    have decent pay and benefits

    Kontras

    Leadership lies to you, and will make it sound great. Managers don't care about life balance except their own. No upward mobility. The best you can hope for is get some experience and move on.

    Rat an das Management

    hire more field service people to spread the workload

    Hitachi2018-04-11
  4. Hilfreich (1)

    „Good Company”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Field Service Engineer 

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Hitachi gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    The People of course, even though you might work in different parts of the country you still feel like a family.

    Kontras

    The company vehicle is the worst. It feels like you're driving on a skateboard and you can only fit so much and you often need to transport parts.

    Hitachi2017-05-11
  5. „Feild Service Engineer”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Field Service Engineer in Schaumburg, IL
    Empfiehlt
    Positive Prognose

    Ich habe für mehr als 8 Jahre bei Hitachi gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    very good company to work for.

    Kontras

    A lot of time awawy from home traveling

    Rat an das Management

    They are the best

    Hitachi2017-05-03
  6. „Great pay, good benefits”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Senior Field Service Engineer in Hillsboro, OR
    Empfiehlt
    Positive Prognose

    Ich habe für mehr als 5 Jahre bei Hitachi gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Great pay, great benefits, good PTO

    Kontras

    On your own quite a bit. Have to work at Intel.

    Hitachi2017-02-11
  7. Hilfreich (1)

    „Not looking to the future”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Field Service Engineer in Dallas, TX
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Hitachi ()

    Pros

    One of few companies that still has retirement. Excellent health and dental benefits. Good job security. Annual raises (very small, but consistent)

    Kontras

    Poor middle management. Extremely lean manning. Upper management seems to cut spending by removing components necessary to daily operation. Below market wages. Lots of "blame game" versus action.

    Rat an das Management

    You have to spend money to make money. Without adjusting to the current consumer and employment market in America, significant market share and talent will continue to be lost.

    Hitachi2015-12-02
  8. „Treated as a valued employee”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Field Service Engineer 
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei Hitachi (Vollzeit)

    Pros

    Company provides necessary tools and equipment and information. Management effectively communicates. A good climate for employees with families, plenty of down time.

    Kontras

    Limited management opportunities. Limited training opportunities

    Rat an das Management

    Be transparent about the future and state of the company.

    Hitachi2014-05-09
  9. „Perhaps the best job I've ever had...”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Field Service Engineer 
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Hitachi (Vollzeit)

    Pros

    Get to work from home and travel to customer sites. No micro-management lots of freedom.

    Kontras

    Training isn't very good, it just takes years of experience and self discipline to succeed at the job.

    Rat an das Management

    Better communication and transparency with field engineers would make the job better.

    Hitachi2013-04-05
  10. Hilfreich (1)

    „Hostile work environment, poor compensation a terrible place to work”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Field Service Engineer in New York, NY
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Hitachi gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Flexible work hours, work from home, excellent healthcare.

    Kontras

    You have good employees and great products but you do not care about your employees whatsoever and it shows. You treat them as though their lives and the sacrifices they make mean nothing. This is exhibited by the poor pay, excessive work hours due to waves of layoffs at multiple levels(Field Engineers, Managers, etc..), terrible management at every level, lack of advancement opportunities and the lack of any... incentives to do anything but the minimum amount of work required. The complete lack of proper training this company provides is ridiculous. I was expected to work on 5 different kinds of MRI machines, CT, PET, and Ultrasound all with 3 weeks of training. Add to that a hostile work environment that starts with the VP of Field Service and is translated all the way down to the district managers. This couldn't be a more unfriendly and stressful place to work.

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    Rat an das Management

    Your people are your greatest asset and you treat them terribly. You need to do more for your employees; pay them better, offer them competitive bonuses and other forms of compensation. Offer more training and treat them as though they are more than monkeys at the end of a phone line. Equip them with tools they need to succeed and provide them with stable secure employment.

    Hitachi2013-04-10
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