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Bewertungen für Grosvenor Casinos

Aktualisiert am 15. Juni 2018
92 Bewertungen

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VollzeitTeilzeit

2,9
StarStarStarStarStar
BewertungstrendsBewertungstrends
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Befürworten Geschäftsführer
Grosvenor Casinos CEO John O’Reilly
John O’Reilly
3 Bewertungen

92 Mitarbeiter-Bewertungen

Sortieren: BeliebtheitSterneDatum

  1. „gaming supervisor”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Gaming Supervisor in Sheffield, England (Vereinigtes Königreich)
    Akt. Mitarbeiter - Gaming Supervisor in Sheffield, England (Vereinigtes Königreich)
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Negativ Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei Grosvenor Casinos (Über 8 Jahre)

    Pros

    mix holidays with days off to get longer time off work

    Kontras

    unsociable hours,working different shifts every day never able to fall into a routine

    Rat an das Management

    treat your staff better give better shifts


  2. „F&B Host”

    StarStarStarStarStar
    Akt. Mitarbeiter - Food and Beverage Host in London, England (Vereinigtes Königreich)
    Akt. Mitarbeiter - Food and Beverage Host in London, England (Vereinigtes Königreich)

    Ich arbeite in Vollzeit bei Grosvenor Casinos (Weniger als ein Jahr)

    Pros

    flexible, teamwork, solutions, ambitions, services

    Kontras

    underpaid, imbalanced work-life, bad management, unclear communication

  3. „Dealer”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Senior Dealer in Manchester, England (Vereinigtes Königreich)
    Ehem. Mitarbeiter - Senior Dealer in Manchester, England (Vereinigtes Königreich)

    Ich habe in Vollzeit bei Grosvenor Casinos gearbeitet (Über 5 Jahre)

    Pros

    Fun atmosphere
    learn new skills and can work in different departments

    Kontras

    Mostly work Night shifts,
    Target driven (not always in your control)
    Dead man shoes promotions


  4. „Valet at Grosvenor”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Pros

    Good tips, bonus incentive for working unsociable hours and flexible shifts

    Kontras

    Long, late shifts, not accommodating for part time workers


  5. „was great now awful company to work for”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Department Head in Swansea, Wales (Vereinigtes Königreich)
    Akt. Mitarbeiter - Department Head in Swansea, Wales (Vereinigtes Königreich)
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Negativ Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei Grosvenor Casinos (Über 10 Jahre)

    Pros

    nice people you work with.

    Kontras

    taken away all benefits working for low pay in heavily regulated environment.

    Rat an das Management

    find another job too.


  6. Hilfreich (1)

    „Abismal”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Hospitality Team Member in Glasgow, Schottland (Vereinigtes Königreich)
    Ehem. Mitarbeiter - Hospitality Team Member in Glasgow, Schottland (Vereinigtes Königreich)
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose

    Ich habe in Vollzeit bei Grosvenor Casinos gearbeitet (Weniger als ein Jahr)

    Pros

    -Sometimes decent tips
    -Some of the other staff were cool
    -Customers could be entertaining

    Kontras

    -10 hour shifts
    -Constant nightshift after being told at interview it would just be 'nights to start with'
    -Low pay and no increase for unsociable hours or working new year/Christmas
    -Extreme lack of communication from management staff
    -Minimal training provided, no support
    -No payslips provided due to a 'technical issue' (they were supposed to be sent via email) -I had made several management and admin staff aware of this and was repeatedly told they would 'look into it' and still have not received any 7 months later
    -expected to tolerate sexual harassment from customers
    -zero hour contract-management will completely stop your hours without any warning or discussion as punishment for minor issues e.g. Absence due to illness

    Rat an das Management

    Support staff, can't see how it's beneficial for anyone to keep taking new people on and then sacking them
    Give staff constructive criticism and regular reviews of performance
    Also doesn't create a pleasant atmosphere for staff or customers when everyone's constantly worried about getting sacked


  7. Hilfreich (1)

    „Croupier Job, Casino Aberdeen, 4 years experience”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter in Aberdeen, Schottland (Vereinigtes Königreich)
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter in Aberdeen, Schottland (Vereinigtes Königreich)
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zu Geschäftsführer

    Ich arbeite in Vollzeit bei Grosvenor Casinos (Über 3 Jahre)

    Pros

    Good place to gain experience and then move on.

    Kontras

    Low salary, no progress in company.

    Rat an das Management

    Staff need some motivation to work, there is no motivation to work for employees, therefore it's boring working there. They also ask more stuff to do from their employees but never give any pay rise, and if there is a pay rise then it's so low that you won't even notice it on your payroll. So my advice is, get some motivation for your staff and increase their wage, they deserve better pay working those night shifts all the time.

  8. Hilfreich (1)

    „A once great operator that’s now lost its way”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Senior Manager in London, England (Vereinigtes Königreich)
    Ehem. Mitarbeiter - Senior Manager in London, England (Vereinigtes Königreich)
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe in Vollzeit bei Grosvenor Casinos gearbeitet (Über 3 Jahre)

    Pros

    The perception of people looking from outside the company is that it’s a well run and organised operation. The reality is far from it.

    Kontras

    There is corporate and then there is Rank. The company uniform requires you to wear belt and braces at all times. There’s a real lack of vision and ambition across Grosvenor Casinos. The group is at best 3rd in class in terms of competition. Very tired, lacklustre estate with disengaged and demotivated teams running them.

    Rat an das Management

    Some of the exec team are great, passionate leaders but lack the ability and sometimes the right personnel to filter their vision to the teams within the operation. The London casino operation is a prime example. It’s tired, dull and uninspiring and it’s been like this for years. There is no ambition to step out of the ordinary and try and do something different. You know it’s time to leave when they bring in somebody from Travelodge to run the show. Obviously championing the high volume very low spend model. I’ve worked for 4 different gaming organisations and Grosvenor is the most negative place I’ve ever worked. If you like working in a toxic environment and looking over your shoulder to try and see the axe coming before it hits you then work here.

    Antwort von Grosvenor Casinos

    26. Apr 2018 – Communications Manager

    Thank you for taking the time to give us this feedback. Please be assured that we are taking the points you have raised very seriously and will share them with the relevant senior leaders within the... Mehr


  9. Hilfreich (1)

    „less benefits than positives”

    StarStarStarStarStar
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung & Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter

    Pros

    good friendly colleagues
    the occasional staff nights out

    Kontras

    long hours
    minimum wage
    drunk customers
    aggressively addicted customers
    not 100% support from management

    Rat an das Management

    listen more to your employees


  10. „Admin”

    StarStarStarStarStar
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter

    Ich arbeite in Vollzeit bei Grosvenor Casinos

    Pros

    I got new experiences during my studies.

    Kontras

    lack of the new opportunities


92 von 92 Bewertungen angezeigt
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