Arbeitgeberbewertungen für Frontier Airlines | Glassdoor.de

Bewertungen für Frontier Airlines

Aktualisiert am 22. Jun 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

417 Bewertungen gefunden

2.8
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
39%
Würden einem Freund empfehlen
20%
Befürworten Geschäftsführer
Frontier Airlines CEO Barry Biffle
Barry Biffle
105 Bewertungen
  1. Great People, Started out Well

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Flight Attendant in Denver, CO
    Empfiehlt nicht
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Frontier Airlines gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Ah, the planes were lovely and a small and close flight attendant base in Denver.

    Kontras

    Cost saving measures really wore on the staff and lots of long days and nights.

    Frontier Airlines2019-06-22
  2. Hilfreich (7)

    I wouldn’t trade this job for anything

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Flight Attendant in Las Vegas, NV
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    I have been working at Frontier Airlines Vollzeit for less than a year

    Pros

    -Flight Attendant union that protests our rights, our rest, settle our grievances and just landed us a new contract. - New Contract raised starting pay to 23.56 per flight hour and by the year 2022 the starting pay will be 25.50 per flight hour. - The ability to pick up trips outside of your assigned base(even as a reserve on your days off) -The ability to work as few as 50 hours a month once you get a line*...

    Mehr anzeigen

    Kontras

    - Training is VERY quick paced and 95% is emergency, do-or-die, worst-case-scenario focused. By the time you graduate and get onto your first working trip you won’t know little things like which carts go where and where to find extra trash bags. They focus so much on feeding emergency knowledge that everything else has to be picked up while you work, which can be daunting for you first few flights depending on the...

    Mehr anzeigen
    Frontier Airlines2019-05-28
  3. Traininee

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - FLIGHT ATTENDANT TRAINEE in Orlando, FL
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    I worked at Frontier Airlines Vollzeit for less than a year

    Pros

    Instructors are full of energy and ready to bring the team along.

    Kontras

    Zero flexibility in expectations of behavior and testing.

    Rat an das Management

    Assess what makes a good employee. Are the tests taking I to account learning differences and future job performance?

    Frontier Airlines2019-06-12
  4. Flight Attendant

    SternSternSternSternStern
      Akt. Mitarbeiter - Flight Attendant 

      Ich arbeite bei Frontier Airlines (Vollzeit)

      Pros

      Benefits are good to use

      Kontras

      The training is very tough

      Frontier Airlines2019-06-13
    • Ticket agent

      SternSternSternSternStern
      • Work-Life-Balance
      • Kultur & Werte
      • Karrieremöglichkeiten
      • Vergütung und Zusatzleistungen
      • Führungsebene
      Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Raleigh, NC

      Ich habe für mehr als 3 Jahre bei Frontier Airlines gearbeitet (Teilzeit)

      Pros

      Pay, travel benefits, Meeting new people everyday

      Kontras

      Delayed flights, getting fussed out by passengers

      Frontier Airlines2019-05-25
    • flexibility

      SternSternSternSternStern
      • Work-Life-Balance
      • Karrieremöglichkeiten
      • Vergütung und Zusatzleistungen
      • Führungsebene
      Ehem. Mitarbeiter - Analyst 
      Empfiehlt nicht
      Neutrale Prognose
      Keine Meinung zum Geschäftsführer

      Ich habe für mehr als ein Jahr bei Frontier Airlines gearbeitet (Vollzeit)

      Pros

      flexibility , people, computing, time off, 401k matching

      Kontras

      Pay, pay, computing, time off, 401k matching

      Rat an das Management

      up pay

      Frontier Airlines2019-05-25
    • Customer service

      SternSternSternSternStern
        Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative 

        Ich arbeite bei Frontier Airlines (Vollzeit)

        Pros

        Management is horrible. They don’t know how to speak to people

        Kontras

        Pay is good Free flights

        Rat an das Management

        Communicate more with employees. Speak to people like humans and not animals

        Frontier Airlines2019-06-13
      • Hilfreich (1)

        Decent enough

        SternSternSternSternStern
          Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter in Denver, CO

          Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Frontier Airlines (Vollzeit)

          Pros

          Good team members, benefits, flying for free

          Kontras

          Long hours, difficult work, not appreciated

          Frontier Airlines2019-05-07
        • Disaster of an Operation

          SternSternSternSternStern
          • Work-Life-Balance
          • Kultur & Werte
          • Karrieremöglichkeiten
          • Vergütung und Zusatzleistungen
          • Führungsebene
          Akt. Mitarbeiter - Aircraft Mechanic in Denver, CO
          Empfiehlt nicht
          Neutrale Prognose
          Stimmt gegen Geschäftsführer

          Ich arbeite seit mehr als 10 Jahren bei Frontier Airlines (Vollzeit)

          Pros

          Denver Based. Decent Benefits. Pay Scale Recently Improved

          Kontras

          All contract except Pilots, Flight Attendants & Denver Mechanics. Disorganized, chaotic & haphazard operation. Horrible middle management communication with employees. No concern for what would help employees in the execution of their job. Extremely understaffed & poor moral. Very little concern for environmental care & protection.

          Rat an das Management

          Talk to your employees about their job challenges & then act on them.

          Frontier Airlines2019-06-08
        • Don’t do much to help you or passengers

          SternSternSternSternStern
          • Work-Life-Balance
          • Kultur & Werte
          • Karrieremöglichkeiten
          • Vergütung und Zusatzleistungen
          • Führungsebene
          Ehem. Mitarbeiter - Passenger Service Agent 
          Empfiehlt nicht
          Negative Prognose
          Stimmt gegen Geschäftsführer

          Ich habe für mehr als ein Jahr bei Frontier Airlines gearbeitet (Teilzeit)

          Pros

          It was a good stepping stone for getting my foot in the door in the airline industry.

          Kontras

          Way too many delays. They didn’t help their customers when it was a delay, even if it was their fault. If you called regarding a delay or cancellation with questions, they hardly answered or you had to wait on hold for sometimes over 30 minutes. Passengers only options were to “rebook on frontier or refund.” Rebooking on frontier often meant taking a flight 3 days later because there were no seats open anymore. They wouldn’t...

          Mehr anzeigen
          Frontier Airlines2019-05-17
        417 Bewertungen gefunden