Bewertungen für FanDuel Customer Support Agent | Glassdoor.de

FanDuel Bewertungen für Customer Support Agent

Aktualisiert am 26. Mrz 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

4.7
85%
Würden einem Freund empfehlen
FanDuel CEO Matt King
Matt King
0 Bewertungen
  1. „Awesome place to work”

    SternSternSternSternStern
    Ehem. befristeter Mitarbeiter - Customer Support Agent 

    Ich habe bei FanDuel gearbeitet ()

    Pros

    Good people and good pay

    Kontras

    The hours and non-set schedules

    Rat an das Management

    N/A

    FanDuel2019-03-26
  2. „They are not affraid to let go”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. befristeter Mitarbeiter - Customer Support Agent in Maitland, FL
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe bei FanDuel gearbeitet ()

    Pros

    Smart, young individuals and still has that start-up feel

    Kontras

    Even if you are under a contract, FanDuel will release you from your contract if they are not receiving the anticipated volume. Do not relocate for this job

    FanDuel2017-07-24
  3. „Unreal work enviornment”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. befristeter Mitarbeiter - Seasonal Customer Support Agent in New York, NY
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei FanDuel ()

    Pros

    You live/work/sleep Fantasy Sports!! There are too many perks to list: flexable hours, competitive pay, beer, snacks, ping pong, video games.

    Kontras

    The Daily Fantasy Industry is a bit uncertain and the company has scaled back its efforts and reduced the amount of open positions for advancement.

    Rat an das Management

    A lot of employees are moved to new departments without notice or publication of a job opening.

    FanDuel2016-11-16
  4. Hilfreich (3)

    „customer support”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Customer Support Agent in New York, NY
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei FanDuel ()

    Pros

    great co-workers, friendly environment, great office perks

    Kontras

    top heavy organization although there is still great opportunity for advancement

    Rat an das Management

    Keep up the great leadership!

    FanDuel2016-05-14
  5. Hilfreich (7)

    „Seasonal Customer Support Agent”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Support Agent in New York, NY
    Empfiehlt
    Negative Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe weniger als ein Jahr bei FanDuel gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Good work environment. Fun working with others who are passionate about sports and fantasy sports. Can work from home. Beer in fridge...

    Kontras

    Pressure to constantly follow up with requests from customers even on your day off. Some Team leaders are simply not cut for this role and are instead promoted because of how long they've been with the company.

    Rat an das Management

    Be honest with your employees. If expectations are not being met, let your employees know and don't sugar coat progress reports. Re-evaluate your team leaders as some are clearly not ready to lead.

    FanDuel2016-02-14
  6. Hilfreich (2)

    „Incredible”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. befristeter Mitarbeiter - Seasonal Customer Support Agent in Maitland, FL
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe weniger als ein Jahr bei FanDuel gearbeitet ()

    Pros

    Great pay, amazing staff, down-to-earth company and management, occasional remote working, ability to attend sporting events occasionally for free.

    Kontras

    There were no actual cons to the job other than it being seasonal. I will be back with them as soon as physically possible.

    Rat an das Management

    Keep doing what you're doing. FanDuel was the best company I ever had the pleasure of working for.

    FanDuel2016-01-16
  7. Hilfreich (4)

    „Customer Support Agent”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Support Agent in Orlando, FL
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei FanDuel gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    great environment. busy, fast-paced, but fun. room for growth within company

    Kontras

    disconnect between upper management and first-line managers. unforeseen events in industry landscape can cause worry, stress about job future. low pay for position

    Rat an das Management

    be more forth-coming with future of company and department. actually communicate (explicitly) with employees during 1 on 1 meetings what is needed to be the best at your job (and what is best for the department and/or company)

    FanDuel2016-01-25
  8. Hilfreich (1)

    „Dream Team”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Customer Support Agent in Orlando, FL
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei FanDuel ()

    Pros

    FanDuel consist of very talented, highly motivated and overall genuine people. My time here so far, i've learned so much about my position and the company. FanDuel is very transparent and likes to keep everyone involved and informed. Everyone has approached me willing to give a helping hand if needed. You are provided with everything you need to succeed. Awesome work environment and of course being able to follow... sports as part of your job is a win!

    Mehr anzeigen

    Kontras

    No downsides for me here at FanDuel.

    Rat an das Management

    Keep it up, dream team!

    FanDuel2015-08-31
  9. Hilfreich (1)

    „FanDuel Review”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Customer Support Agent in Orlando, FL
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite bei FanDuel ()

    Pros

    great environment to work at, lots of on job perks, great offices, team atmosphere leads to great interaction with co-workers, top of the line resources and technology

    Kontras

    only seasonal contracts for CS agents, schedule not consistent

    FanDuel2015-08-31
9 Bewertungen gefunden