Arbeitgeberbewertungen für Fairmont Hotels & Resorts | Glassdoor.de

Bewertungen für Fairmont Hotels & Resorts

Aktualisiert am 16. Nov 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

3.8
69%
Würden einem Freund empfehlen
79%
Befürworten Geschäftsführer
Fairmont Hotels & Resorts CEO William Fatt (no image)
William Fatt
236 Bewertungen
  1. „Great place to work”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Server 
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Fairmont Hotels & Resorts gearbeitet (Teilzeit)

    Pros

    I have very fond memories of working at a Fairmont property. They were very engaged with their employees, offered great benefits and incentives, and listened to employees concerns.

    Kontras

    High standards of service that they are strict about, so if you're not a perfectionist I could see this being challenging.

    Fairmont Hotels & Resorts2019-11-16
  2. „Corporate Culture”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Server in Lake Louise, AB
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Fairmont Hotels & Resorts gearbeitet (Teilzeit)

    Pros

    Considerable training and hotel perks/benefits

    Kontras

    High turnover rates and difficulty moving up. Poor management due to high turnover rates (Chateau Lake Louise).

    Fairmont Hotels & Resorts2019-11-14
  3. „Hostess at Botanist”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Hostess in Vancouver, BC
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe weniger als ein Jahr bei Fairmont Hotels & Resorts gearbeitet (Teilzeit)

    Pros

    Great team to be apart of! Great atmosphere and good money

    Kontras

    The managers were not technically trained and lacked experience

    Fairmont Hotels & Resorts2019-11-13
  4. „Fairmont is great!”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter in Vancouver, BC
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Fairmont Hotels & Resorts (Vollzeit)

    Pros

    Fairmont is one of the best companies that I've ever worked for. They have great benefits and the executive management truly shows that they cared for employees.

    Kontras

    -It's hard at first because schedules are always based on seniority (which is always the case for hospitality industry) so you will have to be very flexible with your schedule to actually get hours.

    Fairmont Hotels & Resorts2019-11-12
  5. „Good place to work”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Room Attendant in Saint Andrews, Schottland
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Fairmont Hotels & Resorts (Teilzeit)

    Pros

    Friendly staff and pay above minimum wage

    Kontras

    workload can be a lot

    Fairmont Hotels & Resorts2019-11-12
  6. „Good if you can stick it out”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Banquet Server 

    Ich habe weniger als ein Jahr bei Fairmont Hotels & Resorts gearbeitet (Teilzeit)

    Pros

    Lots of benefits once you get in

    Kontras

    It's very hard to build a career here because you start at the bottom with 0 freedom, 0 choices, and they make it challenging to work there.

    Fairmont Hotels & Resorts2019-11-11
  7. „Amazing employer”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Conseiller Club Frontenac in Québec, QC
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Fairmont Hotels & Resorts gearbeitet (Teilzeit)

    Pros

    - Meals were provided - Great culture (friendly colleagues, although there is a hierarchy it is easy to speak to directors) - Salary - Benefits - Flexible work hours for students - Your opinion is valuable - Opportunity to grow in the company

    Kontras

    - none on the spot

    Fairmont Hotels & Resorts2019-11-10
  8. „Excellent Work Environment and Leadership”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Sales Manager 

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Fairmont Hotels & Resorts (Vollzeit)

    Pros

    Fair pay, flexible leadership, opinions matter

    Kontras

    On-property team covers more than a fair share of remote workers' job responsibilities.

    Fairmont Hotels & Resorts2019-11-08
  9. „Working Fairmont the palm as a cashier&server.”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Cashier/Server in Dubai
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 8 Jahren bei Fairmont Hotels & Resorts (Vollzeit)

    Pros

    Always working good friendly manner. Taking care of guest.

    Kontras

    Short tempered depend how people react

    Rat an das Management

    Thanks

    Fairmont Hotels & Resorts2019-11-07
  10. „Very well run company”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Owner Services Supervisor in Santa Fe, NM
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Fairmont Hotels & Resorts (Vollzeit)

    Pros

    Training processes and support systems far surpass other hospitality chains I have worked for. High standards of service and very professional upper management.

    Kontras

    Now under the umbrella of a much larger company, Accor Hotels. Enormous size can make it difficult to please everybody.

    Rat an das Management

    I can't speak for other properties, but mine could use more oversight to keep middle management on track.

    Fairmont Hotels & Resorts2019-11-07
808 Bewertungen gefunden