Bewertungen für Fairmont Hotels & Resorts Assistant Manager | Glassdoor.de

Fairmont Hotels & Resorts Bewertungen für Assistant Manager

Aktualisiert am 9. Jul 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

22 Bewertungen gefunden

3.4
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
80%
Würden einem Freund empfehlen
100%
Befürworten Geschäftsführer
William Fatt
10 Bewertungen
  1. "I have been working at Fairmont Hotels & Resorts full-time for more than 8 years"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    Ehem. Mitarbeiter - Assistant Front Office Manager in Quetta
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Fairmont Hotels & Resorts gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Secure job, benefits, culture, vision

    Kontras

    The slow pace of implementation of new technologies.

    Weiterlesen
    Fairmont Hotels & Resorts2019-07-09
  2. "Amazing environment living in Banff, AB"

    SternSternSternSternStern
    Ehem. Mitarbeiter - Assistant Outlets Manager 

    Ich habe für mehr als 5 Jahre bei Fairmont Hotels & Resorts gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Fast development due to high employee seasonal turnover

    Kontras

    Low pay, but subsidized by offering staff housing

    Weiterlesen
    Fairmont Hotels & Resorts2019-07-03
  3. "Career Starter"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Assistant Food and Beverage Manager in Calgary, AB

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Fairmont Hotels & Resorts gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    - Inclusive - Promotes from within - Employee recognition

    Kontras

    - Disorganized - Tenured employees - Unionized

    Weiterlesen
    Fairmont Hotels & Resorts2019-06-10
  4. "Great company"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Assistant Housekeeping Manager in Montreux
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 3 Jahre bei Fairmont Hotels & Resorts gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Great culture, and amazing people to work with. Always opportunities for continued training and education as well as promotion

    Kontras

    Some properties are seasonally based so less access to full time work in certain areas.

    Weiterlesen
    Fairmont Hotels & Resorts2019-02-25
  5. "Asst Night Manager"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Assistant Night Manager in Austin, TX
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Fairmont Hotels & Resorts gearbeitet ()

    Pros

    Amazing team, Money, great learning and working environment.

    Kontras

    Interns don't get much opportunities to grow or to stay within the company nor will talent and culture department help you much in that case. After completing internship most of the leaders you had worked with in company will not even remember you or consider you as an acquittance .

    Weiterlesen
    Fairmont Hotels & Resorts2019-02-06
  6. "Location is Important"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Assistant Manager 
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Fairmont Hotels & Resorts als

    Pros

    It's hourly so when you work overtime which you will (contract of 10 hours a day) you get paid. Room for growth So many locations

    Kontras

    Hotel turnover Location Lack of consistency Too much HR (and corporate) expectations without the support

    Weiterlesen
    Fairmont Hotels & Resorts2019-02-04
  7. Hilfreich (5)

    "Manager"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Assistant Manager in Del Mar, CA
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Fairmont Hotels & Resorts gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Hard working line staff and free parking.

    Kontras

    High turnover, long hours, little management or training. GDM is a revolving door, which leaves teams very understaffed and overworked. Don’t waste your time, too many other great brands with positive employee morale, HR support, culture, transparency and growth opportunities.

    Weiterlesen
    Fairmont Hotels & Resorts2018-11-28
  8. Hilfreich (3)

    "Bad for Nonconformists but Good for Many People"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Assistant Front Office Manager in Seattle, WA
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 3 Jahre bei Fairmont Hotels & Resorts gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Company definitely hires and promote from within, and managers are always looking for people on their staff to urge forward. Access to lots of training and resources once you reach a managerial level. Very beautiful work environment (historic hotel). Travel benefits (cheap rates at sister hotels) are a real treat. Highly structured work environment with emphasis on training and empowerment encourages new hires to succeed and ensures responsibilities are clear.

    Kontras

    Long hours, insufficient compensation, no room for creative thinking or development, or project-based work due to rigid corporate structure and out-of-country ownership. Somewhat patronizing attitude of upper management.

    Weiterlesen
    Fairmont Hotels & Resorts2018-07-26
  9. Hilfreich (1)

    "the good, the bad and the ugly"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Assistant Manager in Winnipeg, MB
    Empfiehlt
    Positive Prognose

    Ich habe für mehr als 5 Jahre bei Fairmont Hotels & Resorts gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    high guest service standards, travel perks, paid meals, fun job

    Kontras

    low pay, long hours, harassment and bullying that no one cares about, poor management

    Weiterlesen
    Fairmont Hotels & Resorts2018-01-11
  10. Hilfreich (2)

    "Poor scheduling management skills, making it hard to keep a good work-life balance"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Assistant Outlets Manager in Vancouver, BC
    Empfiehlt
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Fairmont Hotels & Resorts (Vollzeit)

    Pros

    Employee discounts and benefits are great. Easily move between properties worldwide. Good company culture, some senior managers truly care about coaching tour career. They allow young professionals to grow.

    Kontras

    Unionized property makes it harder than its worth. In the outlets department, management are scheduled for 50+ hours weekly with no overtime pay or lieu days.

    Weiterlesen
    Fairmont Hotels & Resorts2017-11-20
22 Bewertungen gefunden