Bewertungen für Coupons.com Account Manager | Glassdoor.de

Coupons.com Bewertungen für Account Manager

Aktualisiert am 3. Feb 2016

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

5 Bewertungen gefunden

3.9
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
77%
Würden einem Freund empfehlen
77%
Befürworten Geschäftsführer
Coupons.com CEO Steven R. Boal
Steven R. Boal
5 Bewertungen
  1. Hilfreich (5)

    „Not a good environment”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Account Manager in Mountain View, CA
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe bei Coupons.com gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    nice free lunches and generally speaking the compensation and benefits are fair

    Kontras

    terrible leadership, no communication about vision and strategy, no teamwork, most leaders are walking around afraid that they will lose their job so therefore they do nothing to standup to the top executives, place is a continual revolving door

    Rat an das Management

    Retire

    Coupons.com2016-02-03
  2. Hilfreich (1)

    „Lots of perks!”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Account Manager in Campbell, CA
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei Coupons.com ()

    Pros

    Free lunch catered everyday, flexible hours/work from home, unlimited vacation.

    Kontras

    New product roll outs and system updates are not always very smooth.

    Coupons.com2015-09-03
  3. „Great company to work for!”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Account Manager in Cincinnati, OH
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite bei Coupons.com ()

    Pros

    Great pay, work life balance, great benefitS. Coupons.com really cares about their employees. Huge focus on innovation and quality. Lots of training opportunities for employees.

    Kontras

    Keeping and building good relationships between Mountain View and Cincinnati can be tough at times. Ensure to keep up the effort to integrate the two locations.

    Rat an das Management

    As you grow ensure to be open to feedback and suggestions from your employees and keep on providing growth opportunities and challenges to keep talent long term.

    Coupons.com2015-02-16
  4. „Dynamic Company”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Account Manager in Cincinnati, OH
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 10 Jahren bei Coupons.com (Vollzeit)

    Pros

    The culture at Coupons.com is very supportive and always moving in the right direction, towards one main goal that is shared throughout the Company.

    Kontras

    This is an extremely fast paced company, if you cannot be fluid or pace similarly, you will feel left behind.

    Rat an das Management

    The transparency and visibility of the future direction and goals of the Company is appreciated.

    Coupons.com2012-10-02
  5. Hilfreich (3)

    „Good work life balance”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Account Manager in Mountain View, CA
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Coupons.com (Vollzeit)

    Pros

    Food - ALL FREE - varied daily lunch, free food truck days, perk days with ice cream and cotton candy, office perks like cereal, popsicles. Culture - relaxed, collaborative, regular tournaments & team outings. Fun holiday related competitions. People mostly nice, some a little snobby, no one is mean. Work - good balance, I don't feel overly stressed, management placed goals are attainable. Yearly goals are... clearly stated, lots of upward mobility potential. Rarely have to work on the nights or weekends.

    Mehr anzeigen

    Kontras

    It's not as cool sounding as other Silicon Valley companies.

    Rat an das Management

    Good job - The culture is getting better.

    Coupons.com2012-06-26
5 Bewertungen gefunden