Arbeitgeberbewertungen für Corporate Call Center | Glassdoor.de

Bewertungen für Corporate Call Center

Aktualisiert am 18. Apr 2019

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2.8
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
47%
Würden einem Freund empfehlen
42%
Befürworten Geschäftsführer
Corporate Call Center CEO Bob Glaser (no image)
Bob Glaser
17 Bewertungen
  1. „Contract Company for Health Care Insurance”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Sales Representative in Blue Bell, PA
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 3 Jahre bei Corporate Call Center gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Good co-workers; near to where I lived

    Kontras

    Almost non-existent management; high latency in software

    Rat an das Management

    All employees are temporary employees, even management; this should change.

    Corporate Call Center2019-04-18
  2. „Corporate Call Center is a GREAT PLACE TO WORK !!”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Call Center Representative in Blue Bell, PA
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Corporate Call Center gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Great Benefits, Great Supervisors, & Great Resources

    Kontras

    Not enough time to focus on things that would help me to be promoted.

    Rat an das Management

    Listen to the Associates.

    Corporate Call Center2018-02-27
  3. Hilfreich (1)

    „If you’re looking for contract work, ok but this place is not one for the career driven individual”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter 
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe bei Corporate Call Center gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Always offering jobs during ramp up for Annual enrollment period

    Kontras

    Terribly organized and executive leadership doesn’t know how to lead.

    Corporate Call Center2017-11-25
  4. „It Helped Pay The Bills”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Telephone Sales Representative in Blue Bell, PA
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 3 Jahre bei Corporate Call Center gearbeitet (Teilzeit)

    Pros

    Supplemental income. Flexible Schedule. Accessible location with parking. Security personnel onsite. Transportation at night to bus depot for those without cars. They will pay for your training, health insurance license, fingerprints and test. Helpful supervisors.

    Kontras

    Monitored calls should be discussed in private. Always a bit of confusion at the start of each season. It should be flawless since it's the same time every year and they know what to expect.

    Rat an das Management

    Monitored calls should be discussed in private.

    Corporate Call Center2017-04-27
  5. Hilfreich (1)

    „Only Temporary”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Training Assistant in Blue Bell, PA
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Corporate Call Center gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Ability to move around to different departments. Starting pay for agents $14.50/hr. Flexible schedule

    Kontras

    Harder you work the less you are rewarded. Employed through temp agency so no job security.

    Rat an das Management

    Value current employees with years put in there by making them an actual employee of the company and not just working through an temp agency

    Corporate Call Center2017-01-10
  6. Hilfreich (1)

    „Great job”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Call Center Representative in Mount Airy, Clarion, PA
    Empfiehlt
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Corporate Call Center als

    Pros

    Easy money easy work full time schedule

    Kontras

    There are no cons with this job

    Rat an das Management

    Keep up the work

    Corporate Call Center2016-09-17
  7. Hilfreich (1)

    „Good for seasonal work”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Supervisor/Project Manager in Philadelphia, PA
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 3 Jahre bei Corporate Call Center gearbeitet ()

    Pros

    Lots of work for the unemployed

    Kontras

    Only seasonal work for most employees

    Rat an das Management

    Better organization in management. More permanent hiring for minirities.

    Corporate Call Center2016-09-14
  8. Hilfreich (1)

    „Temporary”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Anthem Annual Open Enrollment Specialist in Philadelphia, PA
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe weniger als ein Jahr bei Corporate Call Center als gearbeitet

    Pros

    Good for a job to hold you over until finding something more permanent.

    Kontras

    Your Job is not secured.

    Corporate Call Center2016-08-03
  9. Hilfreich (1)

    „Great Seasonal Part-Time Job”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Licensed Agent in Blue Bell, PA
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Corporate Call Center gearbeitet (Teilzeit)

    Pros

    - Flexible Schedule - Good Pay - Overtime usually offered - Incentive Bonuses - Nice People - Caring Supervisors - Newly Remodeled Facilities - Free Coffee

    Kontras

    - most of the work is only from Sept - Dec. - Incentives Bonuses are based on raffles not on top performers

    Rat an das Management

    Get more programs that are year round.

    Corporate Call Center2016-07-12
  10. Hilfreich (4)

    „I would kill myself before I go back to CCC”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Agent in Blue Bell, PA
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Corporate Call Center gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    some of the agents were half decent. Flexible with schedules

    Kontras

    The building was filled with Carbon Monoxide and the management hid that from the staff. People were very sick because of it. You were penalized if you left from being sick. There was an outbreak of asbestos and BED BUGS!!!! There was urinal that busted and flooded the floors...they "vacuumed" it up! This place will kill you and may give you some special critters to take home to your family! That was just the... building! The management are completely clueless. Half of them do not have degrees nor experience in the insurance industry. They talk down to staff member like children. You have to raise your hand to use the bathroom and they have even told people to wait who had to go! Training is a joke and the supervisors don't attend (they talk in the hallways or play on their phones) Which is why they are no help when it is time to take calls. QA is 50/50 some care most are just trying to make their numbers. There is this unwritten rule that if you put out to certain supervisors you can stay year round...This "workplace" is the worst place I have ever been in my life. Putting CCC on your resume is like JOB REPELLENT. Just tell the next employer you wanted time of instead of putting CCC...(you can thank me later)

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    Rat an das Management

    Just because your job is hook up, doesn't mean you should treat it as such. Take some time to learn the products and your staff, and you may have some success. As you can see the model you have used in the past is getting you nowhere. Treat people like human beings. Don't make them sit through Carbon Monoxide Poisoning and punish them if they get sick. Better yet just take a long walk off of a short cliff and start... from scratch with the entire management team.

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    Corporate Call Center2016-08-02
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