Arbeitgeberbewertungen für Club Med | Glassdoor.de

Bewertungen für Club Med

Aktualisiert am 12. Oct 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

306 Bewertungen gefunden

3.7
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
73%
Würden einem Freund empfehlen
87%
Befürworten Geschäftsführer
Club Med CEO Henri Giscard d'Estaing
Henri Giscard d'Estaing
126 Bewertungen
  1. „Personal Trainer”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter 

    Ich arbeite bei Club Med (Vollzeit)

    Pros

    Nette Gebäude, Flexibilität, gute Vorteile, gute Kollegen

    Kontras

    Unsicherheit, nicht viele Abonnenten, Bezahlung könnte besser sein

    Übersetzt aus dem Englischen
    Original zeigen
    Club Med2013-02-08
  2. „Travail au contact des clients, et garants de l'image de la " marque " Club Med.”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Go Mini Club in Lauterbrunnen
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Club Med als Vollzeit

    Pros

    Passez du temps, consacré au bien être du client, dans le sens où on accompagne les enfants tout au long de leur activités au sein du club.

    Kontras

    Les horaires de travail qui ne correspondent pas au contrat. Le contact parfois difficile avec certains clients. Un défault de motivation est difficile a gérer dans ce genre de métier.

    Rat an das Management

    Maintenir une pression bénéfique, participez plus a l'animation et a l'ambiance du village. Laissez plus libre cours a des méthodes inusuelles au bénéfice de la créativité.

    Übersetzt aus dem Französischen
    Original zeigen
    Club Med2015-03-25
  3. „Greatful employee”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Bartender in Port Saint Lucie, FL
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Club Med gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Working private events Great bar team almost like family Through the companies main values I was able to connect to guest on a more personal level

    Kontras

    10 hour days 6 days a weel

    Club Med2019-09-30
  4. „decent benifits but a deadend job and apathetic management”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Travel Consultant in London, England
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Club Med (Vollzeit)

    Pros

    Benifits with 3 weeks of club med holidays per year is a great plus

    Kontras

    If you are not french or cant speak french, dont expect to get very far without serious kissassing

    Rat an das Management

    provide room to grow in the call centre, give routes on to better things and have the pay packet be more competitive if you want to attract and keep talented staff.

    Club Med2019-10-12
  5. „Stress and Relax on the same time”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter 
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite bei Club Med (Vollzeit)

    Pros

    Balancing work and holiday on the same time

    Kontras

    Weird org structure, too much multitasking works

    Club Med2019-10-08
  6. „Fantastic experience, Hey there party people.”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Front Desk Agent in Port Saint Lucie, FL
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe weniger als ein Jahr bei Club Med als Vollzeit gearbeitet

    Pros

    You get to meet people from all over the world. If you want to learn a new language, they'll pay for it. Giving the guest an excellent experience is easy because you get to know them on a deeper level. They will get you out of your comfort zone all the time you have to go with it because it will be a fantastic experience if you do.

    Kontras

    You can't be an introvert, work is crazy, and you only have one day off. You're expected to be with the guest at all times. Nighttime can be a little tricky if you want a drink you have to ask the guests, and sometimes you HAVE to be with the guest the whole night. You are expected to party all night long. If you don't fit their mould, it's going to be hard to make a good impression with your managers. Also, drugs... and alcohol abuse is a real thing. Ladies be aware in some of the resort the older man can and will sometimes want more for you. Dear GE, you won't be treated the same, and you will be tested less then if you are a GO. I have to fight the get the GE’s in my department the same thing as us because they deserve it.

    Mehr anzeigen

    Rat an das Management

    Take all accusation seriously even if it was the guest. Update your reservation system; it is tough to navigate when it should be a more natural system. The front desk needs more training on the reservation system.

    Club Med2019-08-25
  7. „Best”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Sales Executive in Lyon
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Club Med (Vollzeit)

    Pros

    If give me working opportunities, i upgrade my career life.

    Kontras

    I challenging that how can take the best work and trying to level best.

    Club Med2019-08-24
  8. „Reception as Korean pr and cassier”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Reception 
    Empfiehlt
    Positive Prognose

    Ich habe für mehr als 3 Jahre bei Club Med gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    shared some of best things in clubmed resort

    Kontras

    happy to assist guests and worked with different nationalities

    Club Med2019-08-08
  9. „This is a excellent place for contact”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Guest Service Associate in Bahama, NC
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Club Med gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Beach, sun, bar, drink, people

    Kontras

    no cons only pros excellent

    Rat an das Management

    I don't have any advise

    Club Med2019-07-19
  10. „Experience of a lifetime!”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Marketing 
    Empfiehlt
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Club Med (Vollzeit)

    Pros

    Club med offered me more than I could ever wish. I have amazing co-workers, challenging projects and I get the chance to travel!

    Kontras

    It will be heartbreaking if I have to leave one day because I found another family in this company!

    Club Med2019-07-18
306 Bewertungen gefunden
</>Einbinden