Bewertungen für Citi Customer Service Representative | Glassdoor.de

Citi Bewertungen für Customer Service Representative

Aktualisiert am 15. Aug 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

193 Bewertungen gefunden

3.0
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
59%
Würden einem Freund empfehlen
63%
Befürworten Geschäftsführer
Citi CEO Michael Corbat
Michael Corbat
57 Bewertungen
  1. "Good Benefits for High Stress"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Jacksonville, FL
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Citi als Vollzeit

    Pros

    Benefits and Pay are almost unbeatable and they give your pto/benefits the first day

    Kontras

    The call volume can get very high and unless you can handle a high-stress environment with customers screaming all day then I would stray away

    Rat an das Management

    My experience with management has been amazing and is one of the main reasons I have stayed with this company

    Citi2019-08-15
  2. "Great Work Environment"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Hagerstown, MD
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe weniger als ein Jahr bei Citi als Vollzeit gearbeitet

    Pros

    Great People To Work With

    Kontras

    There are no cons here

    Rat an das Management

    Keep doing what you're doing.

    Citi2019-08-11
  3. "Inbound customer service"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Inbound Customer Service Representative 

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Citi (Vollzeit)

    Pros

    Friendly environment with good pay

    Kontras

    Nothing to specify on the company

    Citi2019-08-08
  4. "Good Place to Work"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative 
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe weniger als ein Jahr bei Citi als Teilzeit gearbeitet

    Pros

    Flexible hours and great pay

    Kontras

    Not enough breaks from the phone

    Citi2019-08-06
  5. Hilfreich (1)

    "It's okay."

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Inbound Customer Service Representative in Florence, KY
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Citi gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Offers some pretty good benefits (Medical, dental, etc) and pay I believe is fair. Has some extra groups you can get involved in. Pretty good people around you co worker wise, not manager wise. I did make a lot of friends there. Security on site, pretty relaxed dress code.

    Kontras

    Managers can be unfair and can do a lot of things against policy. Very harsh when beginning. Not the best food in cafeteria. Training will tell you one thing when it's really another. Force you to go to "town hall meetings" on your break, or you don't go at all. Horrible shifts for starters (mine was 11:30-10 my entire time) When you bring up ideas for the groups you can join, I did a red friday for military idea, it...

    Mehr anzeigen

    Rat an das Management

    Don't be so rude and pushy towards your employees. You say you have an open door policy when in reality when one wants to meet you, you say "I'm a big manager don't be wasting my time." You all wonder why turn around is so horrid. There you go.

    Citi2019-06-25
  6. "great benefits"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Tucson, AZ
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei Citi (Vollzeit)

    Pros

    great benefits options for medical and dental culture pay bonus potential

    Kontras

    hard to get shift changed no part time constantly changing bonus structure

    Citi2019-06-24
  7. Hilfreich (1)

    "Don't work here"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative 
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe weniger als ein Jahr bei Citi als Vollzeit gearbeitet

    Pros

    VTO, that's it, none, none, none, none

    Kontras

    They will make you work 10 hours shifts, if the company messes up, no one is going home, ot is is always since they mess up so much. Customers are rude, you can't put flags against them, over flow is an issue, UM's not responding and having to reach out to their boss. Don't understand family issues. Don't work here.

    Rat an das Management

    Please have ways for reps to rise through the ranks! You say a year but there is a huge turn around because we have to wait so long. Crt's/Ninjas can either be good or bad. Make sure they aren't ignoring their own team?

    Citi2019-07-26
  8. "Great Paying job"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Tucson, AZ
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe weniger als ein Jahr bei Citi als Vollzeit gearbeitet

    Pros

    Bonuses, coworkers, pay, planned time, holiday time, and even unplanned time

    Kontras

    Angry customers, stuck with the same schedule, always changing

    Citi2019-05-18
  9. "Great company"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Chicago, IL
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 3 Jahre bei Citi gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Great Staff and Work culture

    Kontras

    Hourly pay was on low side

    Citi2019-05-10
  10. "it was a good job"

    SternSternSternSternStern
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative 

    Ich arbeite bei Citi (Teilzeit)

    Pros

    salary, full time, cool coworkers

    Kontras

    schedule, far away from home

    Citi2019-04-09
193 Bewertungen gefunden