Bewertungen für Bryant & Stratton College Contact Center Representative | Glassdoor.de

Bryant & Stratton College Bewertungen für Contact Center Representative

Aktualisiert am 18. Sep 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

4 Bewertungen gefunden

4.3
SternSternSternSternStern
100%
Würden einem Freund empfehlen
100%
Befürworten Geschäftsführer
Bryant & Stratton College CEO Francis J. Felser (no image)
Francis J. Felser
3 Bewertungen
  1. „A pretty good place to work”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Contact Center Representative in North Evans, NY
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Bryant & Stratton College als Vollzeit

    Pros

    Management in the Contact Center is fantastic! Awesome benefits and flexible scheduling as well. Regular employee appreciation events help boost morale. Lots of opportunity for advancement within the department and outside the department.

    Kontras

    The new-hire trainer for all departments reflects poorly on the college as a whole--doesn't speak/write/even spell correctly, which makes this being an institution of higher education seem questionable.

    Rat an das Management

    You all are great and all the work you put in for the team is noticed and appreciated!

    Bryant & Stratton College2019-09-18
  2. Hilfreich (1)

    „Great Place to Start!”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Contact Center Representative in Buffalo, NY
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Bryant & Stratton College als Vollzeit

    Pros

    • The Contact Center is a warm and friendly environment to start out at the college. It is a great place to network and learn about the college. You will be challenged to make a large amount of outbound calls and quickly build rapport with students! • Management is friendly and flexible. • Schedules are flexible. • Lots of room for growth.

    Kontras

    • It is easy to become burnt out. • Repetitive work with very little variety. • Often changes are expressed last minute; however there is an ability to take a step back from any task and ask questions.

    Rat an das Management

    • Prepare all employees to better answer short questions and navigate inbound transfers so that callers can get the information they are seeking quickly to build better rapport. Aim for "first call resolution" when possible. • Consider calling people less or calling them at more convenient times (e.g. “best time to call”) to build a better image of the college to avoid appearing as a "numbers only" institution. •... Don't penalize representatives on-call metric for needing time to ask questions or taking their time to properly update/follow-up on a call. • Consider the volume of calls that are coming at representatives at one time. Sometimes calls come in very quickly, all day, which can be challenging to mental health and employee efficiency/productivity.

    Mehr anzeigen
    Bryant & Stratton College2019-05-04
  3. Hilfreich (1)

    „Wonderful Work Environment”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Contact Center Representative in Buffalo, NY
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Bryant & Stratton College als Vollzeit

    Pros

    Bryant & Stratton College is a great place to work. The staff is very friendly and there is some areas of opportunity to move up and grow in the departments.

    Kontras

    I don't have any cons.

    Bryant & Stratton College2019-04-12
  4. „Great Place, Great People”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Contact Center Representative in Orchard Park, NY
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Bryant & Stratton College als Vollzeit

    Pros

    Helping Students further their education! Great People!

    Kontras

    Hard to advance with just an Associate's Degree

    Bryant & Stratton College2019-03-28
4 Bewertungen gefunden