Arbeitgeberbewertungen für Blue Apron | Glassdoor.de

Bewertungen für Blue Apron

Aktualisiert am 8. Jul 2019

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246 Bewertungen gefunden

3.0
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
35%
Würden einem Freund empfehlen
51%
Befürworten Geschäftsführer
Brad Dickerson
35 Bewertungen
  1. "Great place to work and meet people"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Services Representative 
    Empfiehlt
    Positive Prognose

    Ich habe weniger als ein Jahr bei Blue Apron als Vollzeit gearbeitet

    Pros

    Laid back environment, lots of fun out of office get-togethers, in office parties and happy hours, LGBTQ+ loving, discount on product

    Kontras

    Things went a little downhill after IPO, but they seem to be regaining traction.

    Blue Apron2019-07-08
  2. Hilfreich (2)

    "A Shadow of it's Former Self"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Support Team in Arlington, TX
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Blue Apron (Vollzeit)

    Pros

    Long weekends no matter what shift you're on. Co-workers are good people.

    Kontras

    Raises are a joke. In 2018 and 2019, most people got one raise each year and it was about 25 cents. Some of the worst health insurance I've seen. We had good insurance when I started, but switched to something that costs the company less money, the employees pay higher premiums, and everyone gets surprise bills in the mail after each doctor visit. you are very unlikely to get 40 hours in a work week here. Very little...

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    Rat an das Management

    An investment in your hourly associates is an investment in the company. When you play around with people's livelihood, they'll eventually have enough and go elsewhere. 25 cents per year is not an adequate raise to keep up with cost of living increases and offset the loss of hours. When I started at BA, everyone loved the company. Everyone felt valued. Everyone felt like they made a difference, and they were motivated...

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    Blue Apron2019-06-26
  3. "Sales"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Sales Associate in New York, NY

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Blue Apron als Teilzeit

    Pros

    Good hours and is flexible to work

    Kontras

    Management is not the greatest with communication

    Rat an das Management

    None

    Blue Apron2019-06-28
  4. Hilfreich (1)

    "Machine Operator 1"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter 
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Blue Apron gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    The company has great Refrigeration systems, for the most part. And when joining the team(2 years ago), the possibilities for growth were really up to the associates’ work ethic.

    Kontras

    Now, work within does t matter. The overall schedule has changed 3 times since I’ve started in 2017. On top of that, there are PLENTY of company policies implemented that are absolutely ridiculous; I.e: My son was sick and had to go to the E.R. I leave work to take him, and upon coming into work(because they have a points system), I provide a doctor’s note to get my half-point(half point If you’re late/leave early at...

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    Rat an das Management

    Get rid of HR AGAIN. They aren’t TRULY HELPING employees..

    Blue Apron2019-06-28
  5. Hilfreich (1)

    "Trash"

    SternSternSternSternStern
      Ehem. Mitarbeiter - Packer 

      Ich habe bei Blue Apron gearbeitet (Vollzeit)

      Pros

      It was a job that paid

      Kontras

      Everything was terrible hate it

      Blue Apron2019-07-06
    • Hilfreich (1)

      "Run for the hills"

      SternSternSternSternStern
      • Work-Life-Balance
      • Kultur & Werte
      • Karrieremöglichkeiten
      • Vergütung und Zusatzleistungen
      • Führungsebene
      Akt. Mitarbeiter - Pack Associate in Linden, NJ
      Empfiehlt nicht
      Negative Prognose
      Keine Meinung zum Geschäftsführer

      Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Blue Apron (Vollzeit)

      Pros

      short work week; medical, dental, and vision benefits; close to public transportation

      Kontras

      little chance for growth; business headed to extinction; cut hours due to lack of business

      Rat an das Management

      hire supervisors/management that care about the success of the company, and the associates will care more about their own performance and the customers' needs

      Blue Apron2019-06-13
    • "Bad to worse"

      SternSternSternSternStern
      • Work-Life-Balance
      • Karrieremöglichkeiten
      • Vergütung und Zusatzleistungen
      • Führungsebene
      Akt. Mitarbeiter - Sanitation Specialist in Richmond, CA
      Empfiehlt nicht
      Negative Prognose
      Keine Meinung zum Geschäftsführer

      Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei Blue Apron (Vollzeit)

      Pros

      The best reason to work at blue apron is to build your resume

      Kontras

      HR is the worst (Richmond CA)They make you not want to go back to express your concerns. They definitely need to fix this area. They are bullies. They don’t make you feel like they are there to help you. During audits visitors coming, all management is running around trying to make things perfect, if they did this on a weekly basis everything would be perfect when it came down to audits and visitors coming to our facility.

      Rat an das Management

      Listen to what the workers needs are and not your own... they are the back bone to the company

      Blue Apron2019-06-07
    • Hilfreich (2)

      "bad management"

      SternSternSternSternStern
      • Work-Life-Balance
      • Kultur & Werte
      • Karrieremöglichkeiten
      • Vergütung und Zusatzleistungen
      • Führungsebene
      Ehem. Mitarbeiter - Senior Manager 
      Empfiehlt nicht
      Negative Prognose
      Stimmt gegen Geschäftsführer

      Ich habe für mehr als ein Jahr bei Blue Apron gearbeitet (Vollzeit)

      Pros

      great colleagues, fun culture, smart people

      Kontras

      horrible leadership, not based in reality

      Blue Apron2019-06-04
    • "Great starter job"

      SternSternSternSternStern
      • Work-Life-Balance
      • Kultur & Werte
      • Karrieremöglichkeiten
      • Vergütung und Zusatzleistungen
      • Führungsebene
      Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Austin, TX
      Empfiehlt nicht
      Neutrale Prognose
      Keine Meinung zum Geschäftsführer

      Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Blue Apron (Vollzeit)

      Pros

      Good benefits, awesome coworkers, 2 consecutive days off

      Kontras

      No true room for advancement. Numerous re-orgs.

      Rat an das Management

      You should really listen to CX, not the managers that don't even speak with the customers.

      Blue Apron2019-05-11
    • "Headed in the Right Direction"

      SternSternSternSternStern
      • Work-Life-Balance
      • Kultur & Werte
      • Karrieremöglichkeiten
      • Vergütung und Zusatzleistungen
      • Führungsebene
      Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter in New York, NY
      Empfiehlt
      Neutrale Prognose
      Befürwortet Geschäftsführer

      Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Blue Apron als Vollzeit

      Pros

      One of the best places I've worked at. Nice size, smart and engaged employees. Management has done a good job at keeping morale decent during a transitional time period. Good work/life balance. Benefits are pretty good, especially if you would use the blue apron product. I think the glassdoor rating should be higher, but there has been a lot of transitions which makes some feel it wasn't what they wanted.

      Kontras

      There's been a decent amount of turnover at times which can lower institutional knowledge and reduce morale.

      Rat an das Management

      Serve the customer in the best way possible and results will come (which will probably solve the turnover issue a bit). Otherwise, I think the right steps are being taken.

      Blue Apron2019-05-03
    246 Bewertungen gefunden