next - War in Ordnung | Glassdoor.de
  1. „War in Ordnung”

Ehem. befristeter Mitarbeiter - Verkäufer in Dresden

Ich habe weniger als ein Jahr bei next gearbeitet -

Pros

Ich lebe in Deutschland, und die Bezahlung war für meinen Wohnort gut. Mein Laden drängte nicht auf Verkaufszahlen und nervte die Kunden nicht. Mein Manager war großartig. Man bekommt 75 % Rabatt, um sich Kleidung für die Arbeit zu kaufen.

Teilweise langweilig, den ganzen Tag auf seinen Füßen zu stehen. Ich denke, der Laden wurde wegen nicht ausreichender Verkaufszahlen geschlossen.

Ich mochte meinen Manager.

next2013-03-26
  1. „NA”

Akt. befristeter Mitarbeiter - Software Engineer

Ich arbeite bei next -

Pros

Nice place to work. Work-life balance.

It doesn't have any Cons

next2019-10-15
  2. „MARKETING ASSOCIATE-NO EXPERIENCE NEEDED”

Akt. Mitarbeiter - Human Resources Team

Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei next - Vollzeit

Pros

If you work for less than 8$ an hour and put in more hours you can make slightly more pay. You talk with 100 different people a day selling cable packages at BEST BUY. The actually company name is Open Client Services -I wouldn't suggest working there if you have a degree but if you need some job for your resume I'd try it if you like talking with people and marketing.

They lied about the hours, instead of working part time your required to work from 8am-7:30pm mon-fri to make at best 400$ a week instead of $700-1500 posted. You need to chat in person with 100 people a day in person. You will be working at best buy selling cable packages. It's easy to get hired into the company but most employees get laid off the first week or two.

next2019-08-29

Mehr Bewertungen zu next entdecken.