Cover image for Zalando

1. 5,0
    Akt. Mitarbeiter, mehr als 1 Jahr

Bin sehr zufrieden

21. Sept. 2022 - Senior Applied Researcher in Berlin

Pros

Alle Wünsche wurden mir bisher erfüllt, sowohl Auslandsaufenthalt, als auch externe Projekte und Zusammenarbeit. Bei manchen Prozessen bin ich die erste Person, die damit anfängt und ich erhalte viel Unterstützung. Ich empfinde den Karriereweg als transparent dokumentiert und halbwegs gut umsetzbar.

Es ist seit der Pandemie schwierig Kollegen kennenzulernen, weil viele nur noch zu Hause arbeiten

1. 4,0
    Ehem. Mitarbeiter

Generally good

11. Nov. 2022 - Junior Carrier routing manager in Berlin, CT

Pros

Nice colleagues, a lot of support, and a lot to learn

Stiff rules when it comes to thongs like contracts

Reaktion von Zalando

Hey there! Thank you for the feedback. We are pleased that you enjoyed your time at Zalando and liked the colleagues, support and learning opportunities we offered. We also appreciate your honesty as to where you feel we could improve. Best, - Talent Acquisition Team

2. 3,0
    Ehem. Mitarbeiter, mehr als 3 Jahre

Can't decide if it's a tech company or a retail org

26. Sept. 2022 - Anonymer Mitarbeiter

Pros

- Lots of room for movement internally - Strong connections to big players at apparel companies - Profit driven, gives you an almost consulting like approach to numbers

- Bad preparation of people managers - Borderline illegal "stretch" scheme to promote people without paying them - Highly political review cycle that is incredibly un-transparent

1 Person fand diese Bewertung hilfreich

Mehr Bewertungen zu Zalando entdecken.

Karriere bei Zalando

Cover image for Zalando

What started as a Berlin-based online shoe store in 2008 has transformed into a leading European online platform for fashion and lifestyle...Mehr

• Include. Respect. Encourage.
  • Sustainability
  • Zalando Tech
Hier hat der Arbeitgeber die Möglichkeit zu erklären, warum Sie für ihn arbeiten sollten. Die bereitgestellten Informationen entsprechen der Sicht des Arbeitgebers.

Fotos zu Zalando

Zalando-Foto von: Indoor gym
Zalando-Foto von: New campus in Berlin
Zalando-Foto von: Rooftop area
Alle Fotos anzeigen

Personen, die bei Zalando nach einem Job gesucht haben, haben sich außerdem angesehen

Booking.com-Logo
Booking.com