WorldRemit - Ambitious Company. Expect Change. Expect Growth | Glassdoor.de
  1. „Ambitious Company. Expect Change. Expect Growth”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Engineer in London, England
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei WorldRemit (Vollzeit)

    Pros

    * High growth - engineering team has a lot of new headcount * Ambitious plans - lots of effort being put in to modernise the platform and use the latest tech - docker, k8s etc. * Really high engagement with customers, good mission - helping migrants to send money home for healthcare, housing, education etc. * Relaxed office, friendly people

    Kontras

    * A lot going on, change in structure and projects * Some part of the stack are quite old now, there's projects to tackle them but they will take some time

    Rat an das Management

    * Do less, better. There are a lot of projects going on which has overhead in coordination and management. * Build bridges between offices - it's hard to keep culture and grow when there are multiple offices involved.

    WorldRemit2019-08-30
  1. Hilfreich (2)

    „.”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Manager in London, England
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 3 Jahre bei WorldRemit gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    The purpose of the company is second to none - helping migrants send money to their families .

    Kontras

    Culture could be much better

    Rat an das Management

    Change the culture to a very significant extent

    WorldRemit2019-11-01
  2. Hilfreich (1)

    „So much potential but needs a lot of work”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Lead in Denver, CO
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei WorldRemit (Vollzeit)

    Pros

    A very diverse company and I love working with people from all over the world

    Kontras

    Communication, Communication, Communication! So many missed opportunities because we don't communicate with each other. Don't feel like there's a lot of growth within the company.

    WorldRemit2019-10-05

Mehr Bewertungen zu WorldRemit entdecken.