Tiffany & Co. - Tiffany & Crap | Glassdoor.de

„Tiffany & Crap”

Ehem. befristeter Mitarbeiter - Seasonal Sales Professional in Perth, Western Australia

Ich habe weniger als ein Jahr bei Tiffany & Co. als gearbeitet

Pros

Great discounts Great recruitment process by HR Work here if you enjoy a competitive, superficial relationship with your team mates. Also if you get a thrill from immature backstabbing and gossiping, PK47 is the perfect place for you.

Poor soft skills from management- no positive encouragement or motivation Poor training for new employees about products and procedures No quality one-on-one training for new employees Very competitive environment Hostile employee culture Cliques within teams - making new employees unwelcome Long-term staff very complacent New staff were excluded from Christmas party?! Tiffany's way of making new staff feel... welcomed.

Instead of hiring 15+ new employees every Christmas season, direct efforts towards retaining your valuable employees. Discounts and pay aren't enough to retain today's top talent! You need to offer opportunities for career advancement, proper in-house training and support to help develop your employees.

Tiffany & Co.2016-04-10
  1. „Gesamtbewertung”

in München, Bayern

Ich habe bei Tiffany & Co. gearbeitet ()

Pros

- nette Kollegen - angemessenes Gehalt für die Branche - angemessene Arbeitszeiten

Die Führungskräfte haben bedauerlicherweise kaum Führungspotential. Die Top-Down Kommunikation ließ zu wünschen übrig. Es wurden Machtspiele ausgefochten, viele (gute) Mitarbeiter (Management und Mitarbeiter) wurden gegangen. Klar passieren solche Dinge während eines Changeprozesses, jedoch wurde nicht dagegen gesteuert. Die Mitarbeiter wurden oft vernachlässigt. Die Stimmung kippt zusehends. In der Zeitung liest... man nebenbei bemerkt, wie der Umsatz stagniert.

"Jedes Unternehmen ist nur so gut wie seine Mitarbeiter." Die Mitarbeiter müssen in einem Wandel miteinbezogen werden - nur dann funktioniert der Wandel! Politik sollte hierbei positiv betrieben werden, und nicht als Werkzeug gegen die Mitarbeiter!!! Kultur und Werte MÜSSEN VON DER FÜHRUNGSEBENE GELEBT werden.

Tiffany & Co.2017-05-16
  2. „Great!”

Akt. Mitarbeiter - Flight Attendant in Pasadena, CA

Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Tiffany & Co. (Vollzeit)

Pros

- Great Employee Discount - Good Hours - Excellent advancement opportunity

Not the best commute if you don't live nearby

Tiffany & Co.2019-10-14

Mehr Bewertungen zu Tiffany & Co. entdecken.