Swarovski - mittel | Glassdoor.de
  1. „mittel”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Manager in Innsbruck
    Empfiehlt
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 8 Jahren bei Swarovski - Vollzeit

    Pros

    Internationalität, events, reisen, produkte, viele mitarbeiter

    Kontras

    Restrukturierung, kostendru k, Restrukturierung, kostendruck, umsatzrückgang, kulturwandel hin zu amerikanisch, ethik

    Rat an das Management

    Keiner

    Swarovski2019-06-05
  1. „Wonderful Work Atmosphere”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - E-Commerce Specialist in Cranston, RI
    Empfiehlt
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Swarovski -Vollzeit

    Pros

    Working for Swarovski has been wonderful. The people and management have been nothing short of great. The work to home life ratio is perfect. Low stress work environment, and great benefits across the board.

    Kontras

    No cons I can think of.

    Swarovski2020-01-16
  2. „It wasn't great, but it wasn't terrible”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Seasonal Sales Associate 
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe weniger als ein Jahr bei Swarovski gearbeitet - Teilzeit

    Pros

    Employee discounts 50% The managers are funny Easy job, short/long hours Fun co-workers

    Kontras

    Don't accept doctor's note No excuses Hours are depended based on favoritism T&A are serious Pressure to make sales

    Rat an das Management

    You say you care about your staff but constantly force them to come in to get other sick and give them pressure and forcing them to coming to work even though a drawer fell on their foot. Another is favoritisms, where you constantly press the the cashier to make sales and question why they don't when you only have them on the cashier side. It is unfair, that you expect us to know everything when you don't have give us knowledge on the product

    Mehr anzeigen
    Swarovski2020-01-13

Mehr Bewertungen zu Swarovski entdecken.