1. „Solid, Customer Always First though”

    4.0
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Skincare Consultant 

    Ich habe bei Sephora gearbeitet - Teilzeit

    Pros

    Customer Always First, decent environment. Free products, usually what I don't want though.

    Kontras

    Low pay, cleaning, cleaning, cleaning all day. More cleaning. Not a cleaner, skin care and MUA.

    Sephora2019-04-11
  1. „Pros/Cons”

    5.0
    Ehem. Mitarbeiter - Commercial Truck Driver 

    Ich habe bei Sephora gearbeitet - Teilzeit

    Pros

    - Gratis - Store Events - Discount - Flexible Work Schedule

    Kontras

    - Black out dates (holidays can’t be requested off)

    Sephora2020-01-26
  2. „Great for seasonal”

    4.0
    Ehem. Mitarbeiter - Beauty Advisor in Coral Springs, FL
    Empfiehlt

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Sephora gearbeitet - Teilzeit

    Pros

    It's busy during the season and the time flies by. You can wear fun makeup and customers are usually in a good mood as they are christmas shopping.

    Kontras

    Black friday, possibility of working NYE and New Year's Day

    Sephora2020-05-28

Mehr Bewertungen zu Sephora entdecken.