Robert Walters - Great progression & development opportunities | Glassdoor.de
  1. „Great progression & development opportunities”

Akt. Mitarbeiter - Manager in Liverpool, England

Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei Robert Walters (Vollzeit)

Pros

Really progressive culture, with a management team committed to finding the best ways for you to progress in the way that you want. I joined the business as a Consultant with 2 years experience & have been given the opportunity to grow & establish my own team in a new market - which you just wouldn't get in a lot of recruitment businesses. Fantastic brand that's instantly recognisable An adult... recruitment environment that isn't all about metrics & KPI's, but actually about output & billings A great marketing budget that gives you every tool to find common ground with clients & candidates & grow meaningful professional relationships Great overall salary package with lots of flexible benefits

Some people in the past have struggled with the lack of structure around Business Development & the amount of freedom given to consultants to run their own desks. To be successful you need to be really committed to success & disciplined to follow up leads & opportunities on your own steam.

Robert Walters2019-09-05
  1. „Consultant”

Akt. Mitarbeiter - Consultant in Köln

Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Robert Walters (Vollzeit)

Pros

Gute Unternehmenskultur Gute Perspektiven innerhalb der Personalberatung Gute Work-Life-Balance

Working Environment könnte moderner sein

Bessere Ausstattung der Räumlichkeiten

Robert Walters2019-07-19
  2. „Recruiter”

Ich habe bei Robert Walters gearbeitet (Vollzeit)

Pros

Guter Teamzusammenhalt, nette Kollegen, schönes Office

Unflexible Arbeitszeiten, wenig Urlaubstage, fehlende Integrität der Führungsebene

Robert Walters2019-07-10

Reaktion von Robert Walters

July 15, 2019Human Resources

Vielen Dank für Ihr Feedback. Schade, dass Sie nicht nur positive Erfahrungen mit uns gemacht haben. Wir arbeiten stetig an weiteren Verbesserungen und haben dieses Jahr beispielsweise bereits die Zahl der Urlaubstage erhöht. Gerne stehen wir Ihnen für ein vertrauliches Feedback-Gespräch zur Verfügung. Senden Sie uns einfach eine E-Mail an: hr.admin@robertwalters.com.

Mehr Bewertungen zu Robert Walters entdecken.