REI - Kundendienst. | Glassdoor.de
  1. „Kundendienst.”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter 
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe bei REI gearbeitet - Teilzeit

    Pros

    Tolles Team, flexible Arbeitszeit, Respekt für die Work-Life-Balance

    Kontras

    Zu manchen Jahreszeiten ist die Arbeitszeit sehr knapp.

    Übersetzt aus dem Englischen
    Original zeigen
    REI2019-09-09
  1. „Wonderful Company”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Retail Sales Specialist in Vernon Hills, IL
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei REI gearbeitet - Teilzeit

    Pros

    REI really cares for their employees and treats them so well. You get many great benefits an they care about your work/life balance.

    Kontras

    This wasn't a problem for me but if you are a person who is late to work a lot, you will have problems with this company. They will write you up and they have 0 tolerance for it. I have seen 2 coworkers get fired because of it, but it's their own fault not REI's.

    Rat an das Management

    Management at REI is wonderful and I have nothing but good things to say!

    REI2019-12-12
  2. „REI is a fun place to work”

    SternSternSternSternStern
    Ehem. Mitarbeiter - Sales Associate 

    Ich habe weniger als ein Jahr bei REI gearbeitet - Vollzeit

    Pros

    Gear deals, generally awesome outdoor focused and loving staff, get payed to go play outside!

    Kontras

    had to be available every weekend and work most of them at least one day

    REI2019-12-12

Mehr Bewertungen zu REI entdecken.