Pitney Bowes - A challenging business to work in but with generous rewards | Glassdoor.de

„A challenging business to work in but with generous rewards”

Akt. Mitarbeiter - Client Relationship Manager in London, England

Ich arbeite seit mehr als 8 Jahren bei Pitney Bowes (Vollzeit)

Pros

- Generous holiday, competitive pay and other benefits - Flexible working culture - many colleagues work between office and home - Plenty of opportunities to stretch yourself if you show willing and commitment - Company undergoing transformation, so committed to ongoing investment in new business opportunities

- Pace of change can result in quality of some solutions falling short - US-centric business - you have to fight harder for what you need if you're not based in the US

Be quicker to close down solutions that are not beneficial to the business or to our clients, better to be honest with clients rather than string them along

Pitney Bowes2019-08-20
  1. „Vorsicht! Finger weg!”

Ich habe bei Pitney Bowes gearbeitet ()

Pros

HomeOffice Firmenwagen Flexibele Arbeitszeiten Kollegiale Unterstützung

Old school laden, Modernität ist ein Fremdwort Kein kompetentes Management Man wird scheinheilig für alles gelobt und dann böse überrascht Hohe Fluktuation Viele neue Kollegen haben keine richtige Arbeit und fühlen sich langweilig Keine Weiterbildung Softwareentwickler als Führungskraft kennt keine Personalführung Strategie für Digitalisierung nicht klar Mitarbeiter fühlen sich unsicher um den Arbeitsplatz... Keine bis wenige Feedbacks Der Laden scheint in Deutschland bald runter zu gehen

Kluge Führungskräfte notwendig

Pitney Bowes2018-05-24
  2. „Service”

Ich arbeite bei Pitney Bowes ()

Pros

Internationales Unternehmen, Arbeitsplatz mit hoherFlexibilität, Corporate,

keine flache Hirarchie, amerikanisches Unternhemen

Pitney Bowes2016-08-25

Mehr Bewertungen zu Pitney Bowes entdecken.