Pearson - inadequate pay, poor leadership | Glassdoor.de
  1. „inadequate pay, poor leadership”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. befristeter Mitarbeiter - Test Scorer in Austin, TX
    Empfiehlt nicht
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Pearson -

    Pros

    short contracts allow for flexibility

    Kontras

    no organization, lack of communication, poor supervision; for a company that takes so much government money for expensive state testing, they could afford to pay more and could have better human resources

    Pearson2019-05-13
  1. „Great place to work”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Enrollment Advisor in Elk Grove Village, IL
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Pearson -Vollzeit

    Pros

    Flex time, great health insurance attainable goals, great feedback

    Kontras

    Negativity of jaded employees

    Pearson2019-09-28
  2. „Company in significant transition.”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Learning Solutions Consultant in Columbus, OH
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 10 Jahre bei Pearson gearbeitet - Vollzeit

    Pros

    Pearson helped mold me into the sales professional I am today. Through on-going professional development and endless opportunities to fail, learn, and grow , I'm a better person from having worked there for a significant portion of my career.

    Kontras

    Company is in the midst of transition from a legacy print business to a digital learning, content, and services company. Change is hard and much of the company's operations are still in flux as it learns to function like an ed tech company.

    Rat an das Management

    Keep coaching your employees through this significant transition from a print to a digital learning services company. Taking care of your employees will continue to be mission critical as you weather the storm together.

    Pearson2020-01-21

Mehr Bewertungen zu Pearson entdecken.