„Gute Erfahrung”

Ehem. Mitarbeiter - Sales Associate in Metzingen, Baden-Württemberg

Ich habe für mehr als ein Jahr bei PUMA gearbeitet - Vollzeit

Pros

-tolles Arbeitsklima -Team hält zusammen -Lockerer und angenehmer Chef -Vorschläge werden dankend entgegengenommen

-Parksituation( Dafür kann jedoch der Arbeitgeber nichts)

PUMA2020-02-18

February 21, 2020Human Resources

Wir freuen uns sehr über dein positives Feedback zu deinem Job bei PUMA. Wir glauben daran, dass ein optimales Arbeitsumfeld essentiell ist, um Bestleistungen zu erzielen. Bei PUMA bemühen wir uns deshalb stetig dies zu gewährleisten. Schön, dass du unseren Einsatz dafür zu schätzen weißt! Für deine Karriere nur das Beste!

„Intern”

Ehem. Praktikant - Merchandising Intern

Ich habe weniger als ein Jahr bei PUMA gearbeitet -

Pros

Great atmosphere, excellent learning experience, inviting environment, and great people to collaborate with an learn from

No formal job offers after internships typically

PUMA2020-04-12

April 17, 2020Human Resources

Thank you for your positive review about your internship. We are happy that you took advantage of the learning opportunities we offer. At PUMA, we always aim to provide a unique work environment and are happy about any feedback that helps us improve ourselves. All the best for your future career.

2. „Good perks and company culture..”

Akt. Mitarbeiter - Manager

Ich arbeite bei PUMA - Vollzeit

Pros

Great team of people, good culture and work life balance

lack of leadership or following processes in place

PUMA2020-05-26

May 27, 2020Human Resources

Thanks for your feedback about your position at PUMA. We are happy to hear that you enjoyed working at PUMA and appreciated our efforts to create a great working atmosphere. Many thanks for your feedback, it’s the best way for us to get better.

Mehr Bewertungen zu PUMA entdecken.