NTT - Zeer ontgoocheld | Glassdoor.de
  1. Hilfreich (1)

„Zeer ontgoocheld”

Ehem. Mitarbeiter - IT Supportmedewerker in Diegem

Ich habe weniger als ein Jahr bei NTT als Vollzeit gearbeitet

Pros

ik denk dat zowat iedereen die hier start een bedrijfsvoertuig krijgt en men is naar ik heb horen zeggen zeer soepel over model, merk etc. na inloopperiode van 6 maand

Kontras

Als helpdeskmedewerker zat ik in een ruimte in schril contrast met alle andere werkplekken in het gebouw, vuil, te klein, geen buitenvenster en gebrekkig werkende airco. Geen degelijke opleiding gekregen over de manier van werken, de software die in het bedrijf gebruikt wordt, wel vanaf de eerste week heel veel prestatiedruk vanuit het buitenland en weinig tijd om te leren. Ik was heel tevreden dat ik na 2 maand kon... vertrekken, want ook over mijn uurregeling werd niet de waarheid verteld tijdens sollicitatiegesprekken. Ik zou dit bedrijf aan niemand aanraden, dit was zonder meer de slechtste ervaring ooit voor mij.

Rat an das Management

Indien u een goede service wilt van de IT-support afdeling, neem dan mensen aan die uitsluitend voor Dimension Data Belgium kunnen werken, andere landen zoals Frankrijk Nederland bij ondesteunen is er echt teveel aan, eveneens stand-by blijven voor telefonische oproepen.

NTT2017-06-07
  1. „Ausgewogen”

• Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Netzwerkadministrator in Teltow
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

Ich arbeite seit mehr als 8 Jahren bei NTT (Vollzeit)

Pros

Respektvoller und freundlicher Umgangston unter den Mitarbeitern.

Kontras

Nicht immer ist die Kommunikation des Managements ganz transparent.

Rat an das Management

Mehr Transparenz für die Mitarbeiter durch das Management.

NTT2019-02-08
  2. „Fachinformatiker für Anwendungsentwicklung”

Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

Ich arbeite bei NTT (Vollzeit)

Pros

Durchschnittliche Bezahlung, nette Umgangsformen, Recht auf Firmenwagen (inklusiver Privatnutzung)

Kontras

Manchmal sehr billig (Bei Firmenevents wurden teilweise Jugendherrbergen gestellt anstatt Hotels)

NTT2019-09-03

Mehr Bewertungen zu NTT entdecken.