1. „Customer Services Rep”

    4.0
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Supervisor in Mannheim
    Empfiehlt
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe weniger als ein Jahr bei MoneyGram International gearbeitet -

    Pros

    Flexible time schedule, good training, most employees overqualified and very educated

    Kontras

    Cudtomers attackiert you verbally on a regular basis, safety not given even though weekly revenue of about €150.000,00 (depends on location)

  1. „A great place to work and grow!”

    5.0
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Instructional Designer in Dallas, TX
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei MoneyGram International - Vollzeit

    Pros

    They live their core values of Integrity, Respect and Commitment! Employees are valued, PTO, Benefits, and Schedules are focused on balance.

    Kontras

    Very flat organization means there isn't a lot of opportunity for career progression. (not really a con because people are happy in their roles and are staying)

    Weiterlesen
  2. „Fun, fast-paced frenzy”

    4.0
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Hagatna, GU
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei MoneyGram International gearbeitet - Teilzeit

    Pros

    Customer satisfaction, problem solving, smiles

    Kontras

    Noisy, language barriers, software malfunction

    Weiterlesen

Mehr Bewertungen zu MoneyGram International entdecken.