1. „Viel Arbeit, aber man lernt auch viel”

Akt. Praktikant - Praktikant (anonym)

Ich arbeite bei Mattel -

Pros

- hohe Werschätzung von Praktikanten - Möglichkeit bei relevanten Projekten mitzuarbeiten - gute Teamatmosphäre - Teilnahme an (Kunden-)Messen

- Tage mit reinen Fleißarbeiten z.B. Kartons mit Mustern für Kunden zu packen - bei einer Anstauung Überstunden wird nicht eingegriffen - Feedback muss aktiv eingeholt werden, ansonsten können auch 6 Monate vergehen ohne ein persönliches Gespräch gehabt zu haben

„Working with talented professionals”

Akt. Mitarbeiter - Director in El Segundo, CA

Ich arbeite seit mehr als 8 Jahren bei Mattel - Vollzeit

Pros

Company that really cares about a healthy work/life balance. Talented people all across the organization makes working here inspiring every day. Growth opportunity available either in the job or cross-function. Turnaround plan has a clear vision to follow and concrete plans. C-suite open to receive feedback and transparent in communication. Philanthropy programs all across the year

Offices in El Segundo not very inspiring (lack of natural light, cubicles are a bit depressing) Food in cafeteria can be improved. Still too many layers in the organization making full empowerment of employees difficult to reach

2. „good company”

Akt. Mitarbeiter - Sales Coordinator

Ich arbeite bei Mattel - Vollzeit

Pros

corporate world, international operations, public company

too many people, lack of training, corporative competitiveness

Mehr Bewertungen zu Mattel entdecken.