1. „Sehr positive Erfahrung und schnelle Einstellung über Mitarbeiterempfehlungsprogramm”

Akt. Mitarbeiter - Constultant in Ludwigsburg, Baden-Württemberg

Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei MHP - A Porsche Company - Vollzeit

Pros

offene, direkt und ehrliche Kommunikation während der Bewerbungsgespräche positives Unternehmensbild sowie moderne Offices

Personalabteilung war teilweise schwer telefonisch zu erreichen was jedoch vermutlich an der Urlaubszeit vor und nach den Osterfeiertagen lag

1. „MHP Americas - Awesome Workplace for me as a developer!”

Akt. Mitarbeiter - Full Stack Developer in Atlanta, GA

Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei MHP - A Porsche Company - Vollzeit

Pros

Awesome workplace where coworkers are not only coworkers but friends. I am working here as a developer and they give you all the right tools and an awesome insight into the world of management consulting.

Senior Management could be a bit more local. But they are working on it!

„One of the worst consulting companies”

Ehem. Mitarbeiter - Senior Consultant in Atlanta, GA

Ich habe weniger als ein Jahr bei MHP - A Porsche Company gearbeitet - Vollzeit

Pros

Nothing to say . Maybe the car(Porsche & Audi) lease program that is now only available for Managers & above. Part of Porsche company

Low salary , no projects, micro management , no direction , very high attrition rate, body leasing, people leaving pretty regularly, poor benefits, , barely any projects -treats employees as sales staff to get projects. Please stay away from this company. This will stagnate your career

Mehr Bewertungen zu MHP - A Porsche Company entdecken.