1. „Top Arbeitgeber”

Akt. Mitarbeiter - Senior Manager in Ludwigsburg, Baden-Württemberg

Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei MHP - A Porsche Company - Vollzeit

Pros

Spannende Themen, Flexible Zeiteinteilung, Toller Kollegen Zusammenhalt, Klasse Events, Top Management, Attraktives Firmenwagenmodell

Prozesse und Systeme hinken etwas dem starken Wachstum hinterher. Zu kleinteilige Strukturen. Altersvorsorgemodell könnte besser sein.

1. „MHP Americas - Awesome Workplace for me as a developer!”

Akt. Mitarbeiter - Full Stack Developer in Atlanta, GA

Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei MHP - A Porsche Company - Vollzeit

Pros

Awesome workplace where coworkers are not only coworkers but friends. I am working here as a developer and they give you all the right tools and an awesome insight into the world of management consulting.

Senior Management could be a bit more local. But they are working on it!

„One of the worst consulting companies”

Ehem. Mitarbeiter - Senior Consultant in Atlanta, GA

Ich habe weniger als ein Jahr bei MHP - A Porsche Company gearbeitet - Vollzeit

Pros

Nothing to say . Maybe the car(Porsche & Audi) lease program that is now only available for Managers & above. Part of Porsche company

Low salary , no projects, micro management , no direction , very high attrition rate, body leasing, people leaving pretty regularly, poor benefits, , barely any projects -treats employees as sales staff to get projects. Please stay away from this company. This will stagnate your career

Mehr Bewertungen zu MHP - A Porsche Company entdecken.