Kantar Worldpanel - Luvvly Jubbly | Glassdoor.de
  1. „Luvvly Jubbly”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Client Manager in Westgate, England
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Kantar Worldpanel -

    Pros

    Tim the MD - his people passion cascades through the business. Really successful organisation. Fast progression. Great client base

    Kontras

    Stamp out the occasional misdemeanors

    Rat an das Management

    Keep kicking butt...keep being true to your values....Blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah

    Kantar Worldpanel2017-06-22
  1. „Review”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter 

    Ich arbeite bei Kantar Worldpanel - Vollzeit

    Pros

    Team work is great and people are nice here.

    Kontras

    There are too many brands and working independently and it is confusing.

    Kantar Worldpanel2019-03-28
  2. Hilfreich (2)

    „Decent Place to Work”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Analyst in New York, NY
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Kantar Worldpanel gearbeitet - Vollzeit

    Pros

    I was never too busy; co-workers were friendly; the New York office is nice and in a great location (Madison Sq Park); good quantitative experience; WPP Group is reputable in the industry

    Kontras

    Management is somewhat management; lack of vision; not too much room for promotion / no clear exit strategy; I had no idea how I was doing/ what people thought of my work; WPP is a massive conglomerate and it's easy to get lost / fail to cooperate with other groups under the WPP umbrella

    Kantar Worldpanel2016-05-23

Mehr Bewertungen zu Kantar Worldpanel entdecken.