JetBlue - Great Crew Members, Leadership is a Bummer | Glassdoor.de
  1. Hilfreich (2)

    „Great Crew Members, Leadership is a Bummer”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - In Flight Crew Member 
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei JetBlue - Vollzeit

    Pros

    Great crew members, great perks, won’t send your bags to the carousel when non-revving, customers love Jetblue and always praised by the general public for the way we treat people.

    Kontras

    Local management and leadership can be terrible. Management drops the call on recoding call-outs and can get you in trouble with points. Leadership within the company has no idea what it’s like on the front line and makes some bone-headed decisions. Customers can write in made-up complainants to get voucher money and you can get in trouble for a made-up situation as leadership believes it must be true.

    Rat an das Management

    Do better. Listen to your crew members. Stop being cheap by making your inflight crew members clean the plane and cutting back on catering and mint resources.

    JetBlue2019-09-28
  1. Hilfreich (1)

    „In the top 100 best US companies to work for”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Reservations in Salt Lake City, UT
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 3 Jahre bei JetBlue gearbeitet - Teilzeit

    Pros

    - Flexible work schedule - ability to trade hours - work from home -Wonderful energy and work culture -Of course - flight benefits

    Kontras

    - Training is extensive (but well worth it) -Changing supervisors often

    JetBlue2019-11-15
  2. „Great culture and environment”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Operations Supervisor in Long Island City, NY
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei JetBlue - Vollzeit

    Pros

    Flexible work environment great culture

    Kontras

    Hiring process takes way too long and lacks communication at times

    Rat an das Management

    Train your recruitment team to respond to candidates and to keep them updated. Not communicating with candidates during the interview process, even for simple updates on process, is unprofessional. JetBlue loses great candidates due to long wait times with no form of communication.

    JetBlue2019-11-19

Mehr Bewertungen zu JetBlue entdecken.