JetBlue - I love it here! | Glassdoor.de
  1. „I love it here!”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Flight Attendant in New York, NY
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei JetBlue (Vollzeit)

    Pros

    I’ve worked at three airlines and out of all three, JetBlue was the most dedicated to customer service, moreso than company sales. It’s a business yes, but JetBlue values the human being. I do not feel like a machine at JetBlue. I feel valued as a human being.

    Kontras

    None at all. I enjoy it here.

    JetBlue2019-09-27
  1. Hilfreich (1)

    „In the top 100 best US companies to work for”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Reservations in Salt Lake City, UT
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 3 Jahre bei JetBlue gearbeitet (Teilzeit)

    Pros

    - Flexible work schedule - ability to trade hours - work from home -Wonderful energy and work culture -Of course - flight benefits

    Kontras

    - Training is extensive (but well worth it) -Changing supervisors often

    JetBlue2019-11-15
  2. „Great culture and environment”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Operations Supervisor in Long Island City, NY
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei JetBlue (Vollzeit)

    Pros

    Flexible work environment great culture

    Kontras

    Hiring process takes way too long and lacks communication at times

    Rat an das Management

    Train your recruitment team to respond to candidates and to keep them updated. Not communicating with candidates during the interview process, even for simple updates on process, is unprofessional. JetBlue loses great candidates due to long wait times with no form of communication.

    JetBlue2019-11-19

Mehr Bewertungen zu JetBlue entdecken.