InnoGames - Super Firma | Glassdoor.de
  1. „Super Firma”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter 
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei InnoGames - Vollzeit

    Pros

    -modernes Büro mit allen Annehmlichkeiten, die man zum Arbeiten braucht. -flexible Arbeitszeiten -super Fortbildungsmöglichkeiten -viele Firmenevents auch für Freunde/Familie

    Kontras

    -Mir fallen keine Nachteile ein, die die Arbeit bei InnoGames mit sich bringt

    Rat an das Management

    -Trefft weiterhin gute Entscheidungen, damit InnoGames ein so guter Arbeitgeber bleiben kann

    InnoGames2019-11-15
  1. „Community Manager”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Freelancer - Community Manager 
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei InnoGames -

    Pros

    You get to work with a really great team of community managers from all over the world. The company is very interested in your personal growth, and there are lots of opportunities to learn new skills. You're encouraged to take initiatives and pursue projects that you think would help your community or InnoGames.

    Kontras

    There is very little onboarding

    InnoGames2018-12-05
  2. Hilfreich (4)

    „Head is in the right place, but execution is faltering.”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. befristeter Mitarbeiter - Community Manager 
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei InnoGames -

    Pros

    - A company that really does value its employees and community. - Large network of contracted employees offer a constantly connected resource.

    Kontras

    - The games themselves are incredibly ambiguous, making them non- user-friendly and creating difficulties for contractors. - Training for your position is almost non-existent. Prepare to figure most things out on your own, even with the other contractors helping you. - Flat-out lies about the hours you will be working. - Compensation does not match the hours you work.

    Rat an das Management

    Either pay community managers more or make your process more streamlined. I have no idea how you get people to work nearly 80 hours a month for only 400 Euros. Both of these issues can be solved with extreme ease. If you used ZenDesk instead of internally-developed tools for customer management, 80% of your problems would go away.

    InnoGames2015-02-16

Mehr Bewertungen zu InnoGames entdecken.