APCO Worldwide - Did a design internship, was fast-paced and full of work to do but can sometimes be discombobulating. | Glassdoor.de

„Did a design internship, was fast-paced and full of work to do but can sometimes be discombobulating.”

Ich habe bei APCO Worldwide gearbeitet ()

Pros

Great people, nice location, always something to do, organized workforce/distribution of work

Once they know you're on your way out they barely give you anything to do, sometimes overestimated knowledge of work resources

Give interns more socialization opportunities, maybe provide a more thorough intro session

APCO Worldwide2019-06-24

Reaktion von APCO Worldwide

July 5, 2019

Thank you for taking the time to share your experience and also providing useful feedback and suggestions for how we can further improve - we really appreciate it! Alison Chisnell Global Talent Director

1. „Hohe Lernkurve, nettes Team aber Überstunden werden erwartet, schlechte Bezahlung”

Ehem. Mitarbeiter - Trainee in Berlin

Ich habe für mehr als ein Jahr bei APCO Worldwide gearbeitet (Vollzeit)

Pros

Sehr früh sehr viel Eigenverantwortung, wenn man möchte Viel direkter Kundenkontakt auch für Einsteiger Kontakt mit Kunden, politischen Stakeholdern aus unterschiedlichsten Bereichen Nettes Team

Regelmäßige Überstunden werden erwartet Schlechte Bezahlung (zumindest für niedrigere Level) Nichts für schüchterne Persönlichkeiten Interne Konflikte werden nciht gut gemanaged

Besseres Management von internen Konflikten

APCO Worldwide2017-08-19
  2. „Great team and overall learning”

Ehem. Praktikant - Praktikant (anonym)

Ich habe bei APCO Worldwide gearbeitet ()

Pros

Flat team hierarchies, Mentor, a lot of different projects

Payment is ok but could be better

APCO Worldwide2019-06-21

Mehr Bewertungen zu APCO Worldwide entdecken.