Bewertungen für Bank of Ireland Operations Manager | Glassdoor.de

Bank of Ireland Bewertungen für Operations Manager

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

4 Bewertungen gefunden

1.1
SternSternSternSternStern
12%
Würden einem Freund empfehlen
0%
Befürworten Geschäftsführer
Bank of Ireland CEO  Francesca McDonagh
Francesca McDonagh
1 Bewertungen
  1. Hilfreich (1)

    Values lack of action

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Operations Manager in Dublin, Dublin
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 6 Jahren bei Bank of Ireland (Vollzeit)

    Pros

    Senior management seem to want the right changes to happen

    Kontras

    Absolutely diabolical management hierarchical siloed based behaviours lip service and very incapable middle management with severe fixed mindsets defensive destructive behaviours

    Rat an das Management

    Get real about the values in action roll out across the Group implement consequences and outsource IT remove the middle layer IT .org that adds no value in Boi.Reconfigure the management systems and make the difficult decisions.

    Bank of Ireland2019-04-16
  2. Hilfreich (1)

    Good teams, resilient culture, focus on productivity

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Operations Manager in Dublin, Dublin
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 4 Jahre bei Bank of Ireland gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Teams staffed with competent people, dedicated to good work and high quality levels. Good work life balance and genuine care for each other.

    Kontras

    Too many legacy IT systems require multiple updates for a single transaction. Too much checking and rechecking or work as a result.

    Rat an das Management

    Give more power to staff to make incremental changes

    Bank of Ireland2018-02-02
  3. Hilfreich (1)

    Bristol Arrears in the red!

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Operations Manager in Bristol, England
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Bank of Ireland (Vollzeit)

    Pros

    Temple meads location is great and offices are well equipped. Good remuneration and package.

    Kontras

    Very weak/poor head of business and management team with genuine lack of basic leadership competence.

    Rat an das Management

    leadership by example and requirement to learn about operational management is a must. Lots of mates but few business minds including head of business.

    Bank of Ireland2017-10-13
  4. Not happy with experience at Bank of Ireland.

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Operations Manager 
    Empfiehlt nicht
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite bei Bank of Ireland ()

    Pros

    Very Casual Environment. Easy to communicate on a personal level with management.

    Kontras

    Lack of Strategic vision of management that limits future growth of busines. Due to this lack of vision, I feel that the company long term success has been greatly compromised and therefore the future growth of the employees (raises, training, learning, etc.) has been reduced much lower than it should have been.

    Rat an das Management

    Work towards recognizing opportunities and taking calculated risks for greater rewards

    Bank of Ireland2009-10-19
4 Bewertungen gefunden