Bewertungen für Bank of Ireland Customer Advisor | Glassdoor.de

Bank of Ireland Bewertungen für Customer Advisor

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

5 Bewertungen gefunden

2.7
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
72%
Würden einem Freund empfehlen
100%
Befürworten Geschäftsführer
Bank of Ireland CEO  Francesca McDonagh
Francesca McDonagh
1 Bewertungen
  1. Customer Service Advisor

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Advisor in Dublin, Dublin
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite bei Bank of Ireland ()

    Pros

    Working towards targets is highly motivating, good work/life balance, good career opportunities and opportunity to transfer roles internally

    Kontras

    Lack of feedback from Team Leaders, lack of initial training

    Bank of Ireland2018-10-24
  2. Hilfreich (2)

    Restructure

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Advisor in Limerick, Limerick
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 20 Jahre bei Bank of Ireland gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Majority of staff are very professional.

    Kontras

    If you were employed within the last 12 year. You would have had limit increments. There is also min progression available

    Rat an das Management

    Unknown

    Bank of Ireland2017-12-12
  3. Hilfreich (3)

    Do not offer salary increases for internal staff

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Advisor in Dublin, Dublin
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 4 Jahren bei Bank of Ireland (Vollzeit)

    Pros

    Good sick and life benefits with the pension . Good for assisting with educational cost for IOB progressions. That's all

    Kontras

    Not good atmosphere in retail banking with the number of staff reduced and excessive workload for the remaining. No salary increases to differentiate cashier pay and adviser pay as both classed as Band 1. Expected to take on responsibilities for cluster not just the branch without any pay benefits. They recruit other staff to same role on much higher salary (+10k). Empty promises when discussions with management for...

    Mehr anzeigen

    Rat an das Management

    Look after internal staff who want progression. Follow through with realistic progression plans.

    Bank of Ireland2017-07-08
  4. Hilfreich (1)

    Supportive for the most part

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Advisor in Dublin, Dublin
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 2 Jahren bei Bank of Ireland (Vollzeit)

    Pros

    Good atmosphere and great support structure. If you work hard enough and show ambition and drive there are a lot of internal vacancies you can go for. The group education scheme is second to none and other benefits make up for the bank's shortcomings.

    Kontras

    Your progression can be stunted if you make the wrong impression. You will be promised progression under certain conditions but then the goal posts can be moved depending on X or Y. Take management promises with a pinch of salt.

    Rat an das Management

    Look at existing staff before looking elsewhere for more senior appointments.

    Bank of Ireland2015-12-15
  5. Don't bother

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Advisor in Tallagh
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Bank of Ireland (Vollzeit)

    Pros

    Some nice people in the office

    Kontras

    They tried to introduce themselves like a really friendly company that will help you in case of confusions and will take you to the stars. It's not true- after your training no one really cares about you. There is no career opportunities and salary is VERY low. Management doesnt know as to what is going on in the office. Atmosphere is a bit stressful, they really try to push you down sometimes. I dont look forward to...

    Mehr anzeigen

    Rat an das Management

    Be more interested in your employees opinions.

    Bank of Ireland2014-03-27
5 Bewertungen gefunden