Bewertungen für Bank of India Marketing Executive | Glassdoor.de

Bank of India Bewertungen für Marketing Executive

Aktualisiert am 7. Okt 2015

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

1.3
14%
Würden einem Freund empfehlen
Bank of India CEO Vijayalakshmi. R. Iyer (no image)
Vijayalakshmi. R. Iyer
0 Bewertungen
  1. Hilfreich (1)

    „review”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Marketing Executive in Mumbai
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Bank of India ()

    Pros

    Public sector undertaking and Good salary

    Kontras

    *Geographical limitations & language problems faced in place of posting *unfriendly hr policies *no work satisfaction

    Rat an das Management

    Please be more employee friendly In hr matters

    Bank of India2015-10-07
  2. „good”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Marketing Executive in Murshidabad
    Empfiehlt

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Bank of India (Vollzeit)

    Pros

    public sector bank, job security

    Kontras

    no clear plan how to use marketing people

    Bank of India2014-05-22
  3. „BOI - One of the leading public sector banks in India.”

    SternSternSternSternStern
    Akt. Mitarbeiter - Marketing Executive in Ernakulam

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Bank of India als Vollzeit

    Pros

    Whatever the positions they hold, the employees of Bank Of India always has a feeling of unity in sharing their knowledge as well as their experience.The kind of support we get from the superiors and subordinates is immense. And that is what they meant by " Relationship Beyond Banking"

    Kontras

    Sometimes we do have to work beyond normal working hours which cannot be avoided.Some situations demand so.

    Rat an das Management

    We do have lot many IT enabled services but its availability to the customers is not promptly done.If i'm right we are first to launch mobile banking service before some of our competitors, but the fact is that we are at the initial stage only.Likewise lot many other products also face this problem.We have one of best products but how far it reaches the customer is a big issue.

    Bank of India2012-06-22
3 Bewertungen gefunden