Bewertungen für Autonomous Intelligent Driving

Aktualisiert am 2. Jul 2020

4.7
Autonomous Intelligent Driving CEO Karlheinz Wurm
Karlheinz Wurm

„A positive working atmosphere”

Ich arbeite bei Autonomous Intelligent Driving - Vollzeit

Pros

-free snacks, tea and coffee - international working environment -the place to contribute and leave an impact -creative, dynamic and fast-paced atmosphere -beautiful offices situated near the Munich city center -work-life Balance encouraged -various social events ie. bbq, Oktoberfest, etc

There are no cons I can think of

Reaktion von Autonomous Intelligent Driving

March 9, 2020Leader of Talent Acquisition

Thank you for taking the time to provide feedback. We appreciate your input and are delighted to hear you’re enjoying life at AID. If you have any further feedback to share please email us at feedback@aid-driving,eu

2. „It was nice while it lasted”

Akt. Mitarbeiter - C++ Software Developer in München, Bayern

Ich arbeite bei Autonomous Intelligent Driving - Vollzeit

Pros

Great team, great benefits, excellent compensation.

It was acquired by argo.ai

„Senior Software Engineer”

2.0
    Akt. Mitarbeiter - Leitender Software-Entwickler in München, Bayern

Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Autonomous Intelligent Driving - Vollzeit

Pros

- Nettes und entspanntes Arbeitsumfeld - Erstaunliche Work-Life-Balance - Sehr gute Gehälter

- Schlechtes Management übernimmt keine Verantwortung - Zu viele Manager für ein Startup, das ein Produkt entwickelt - Kommunikation und schwere Ausrichtungsfehler zwischen den Teams (dies erzeugt ein intensives Gefühl von Chaos) - Die Technologieplattform ist definitiv weit vom aktuellen Stand der Technik entfernt - Technische Stellenbeschreibungen stimmen nicht mit der Realität überein, was bei den Mitarbeitern zu Frustration und Unzufriedenheit führt - Karriere oder Aufstieg gibt es nicht - Trotzdem gibt es einige Agile-Ausbilder, die sich noch in einem frühen Stadium der Agile-Umsetzung befinden - Es wurden keine KPIs definiert oder angewendet - Zu viele studierte und zu wenige erfahrene Ingenieure.

Reaktion von Autonomous Intelligent Driving

March 9, 2020Leader of Talent Acquisition

Firstly, thank you for the feedback, it really is valued. When making decisions, many factors come into play. One of them is the way it will impact our colleagues. Often, we have to take a long-term business decision that could have a negative short-term impact. However if you bear with us during this period of change, we are confident that the company will feel a positive impact. We would be more than happy to discuss this more in detail. Please email us at feedback@aid-driving,eu.