Arbeitgeberbewertungen für Asurion | Glassdoor.de

Bewertungen für Asurion

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

1816 Bewertungen gefunden

3.9
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
74%
Würden einem Freund empfehlen
85%
Befürworten Geschäftsführer
Asurion CEO Tony Detter
Tony Detter
186 Bewertungen
  1. New hiring process

    SternSternSternSternStern
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    Akt. Mitarbeiter - Home Services Specialist in Las Vegas, NV
    Empfiehlt
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Asurion (Teilzeit)

    Pros

    Great pay, hiring team is very responsive and consistent.

    Kontras

    Havent started work yet

    Asurion2019-05-20
  2. Great opportunity for 3rd party repair techs

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Repair Technician 
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Asurion (Vollzeit)

    Pros

    Was cautiously optimistic about this opportunity, but after being here I can tell you this has one of the best new job opportunities I have ever had. This is where the phone repair industry is headed and they so far seem to be a great company that takes care of it's employees. Benefits, certification from major manufacturers, only have to worry about doing a good job and making customers happy. I don't think I've ever...

    Mehr anzeigen

    Kontras

    The initial onboarding process could maybe use more hands on, although the online trainers were hard working good people that genuinely care about you doing well and succeeding.

    Rat an das Management

    Continue to expand into more niches where we can turn broken electronics into working electronics. This is a good career that is good to keep broken gadgets out of landfills. Too many electronics these days get thrown out when they go bad. Maybe there will be more opportunities in this manner?

    Asurion2019-05-16
  3. Interview Exprerience

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Technical Support Representative in Houston, TX
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Asurion (Vollzeit)

    Pros

    Process was quick and smooth

    Kontras

    N/A

    Asurion2019-05-16
  4. Call center job

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative 

    Ich habe für mehr als 4 Jahre bei Asurion gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Working here was a typical call center environment. I took calls for DirecTV customers helping them to troubleshoot their equipment, schedule appointments, and try to help out with billing. Turnover was high. Sometimes they'd have food at the call center for cookouts and my coworkers made my day.

    Kontras

    Dealing with upset customers. The pay was low for the level of stress.

    Asurion2019-05-13
  5. Great Company

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    Akt. Mitarbeiter - DRO Messaging Expert 
    Empfiehlt

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Asurion (Vollzeit)

    Pros

    Equal Opportunity, Pay, Benefits, Leadership, Hiring ProcessJob

    Kontras

    I don’t have any cons so far

    Asurion2019-05-09
  6. Sr Dir

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Senior Director in Nashville, TN
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 20 Jahren bei Asurion (Vollzeit)

    Pros

    People, business, ppl development, innovation

    Kontras

    Can be complex navigating in org

    Asurion2019-05-07
  7. The application process was rather simple/easy, and the interview process was great.

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Technical Support Specialist in Nashville, TN
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Asurion (Vollzeit)

    Pros

    I believe this is an effective/reputable company I can be as patient as need be to perform my duties in customer satisfaction I can be productive and lead

    Kontras

    I don't have any cons.

    Rat an das Management

    I would love to advance to management to increase my educational background and skills.

    Asurion2019-05-07
  8. Remote employees are cheated.

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Technical Support in Remote, OR
    Empfiehlt nicht
    Positive Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 6 Jahren bei Asurion (Vollzeit)

    Pros

    Work at home, benefits, time off, great technology.

    Kontras

    Stingy! Impossible to get offered bonuses. Everyone is a metric, not a human being. No perks. $0 for xmas and $0 for anniversaries, etc. Burn out due to minimum paid time off.

    Rat an das Management

    At home workers save you electric, ISP, rent, parking, donuts, coffee, toilet paper, etc. Give us bonuses, profit sharing, NEED MORE PAID TIME OFF, we are fried taking back to back calls. Stop harping on every number and NOT appreciating excellent customer service and happy customers. We are exhausted and poor.

    Asurion2019-05-21
  9. Great company

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Project Manager in Seattle, WA
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 9 Jahre bei Asurion gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    good company to work for

    Kontras

    Client policies can be harsh at times

    Rat an das Management

    Is Great team in place

    Asurion2019-05-20
  10. Ok

    SternSternSternSternStern
      Ehem. Mitarbeiter - Client Service Representative 

      Ich habe bei Asurion gearbeitet (Vollzeit)

      Pros

      Good hours work from him

      Kontras

      Catty no room for advancement

      Asurion2019-05-20
    1816 Bewertungen gefunden