Arbeitgeberbewertungen für AmerisourceBergen | Glassdoor.de

Bewertungen für AmerisourceBergen

Aktualisiert am 11. Oct 2019

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886 Bewertungen gefunden

2.9
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
40%
Würden einem Freund empfehlen
70%
Befürworten Geschäftsführer
AmerisourceBergen CEO Steve Collis
Steve Collis
376 Bewertungen
  1. „It is OK”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Anonymous 
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei AmerisourceBergen (Vollzeit)

    Pros

    Great benefits with lots of changes.

    Kontras

    Salaries are below Industry Standard in IT. No growth potential.

    Rat an das Management

    Invest in your employees and make salary competitive.

    AmerisourceBergen2019-10-11
  2. „Inconsistent, Overbearing, Stressful, Demanding, & Defamation of character.”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Patient Service Representative in Monroeville, PA
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei AmerisourceBergen gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Can make some decent money, overtime is available during peak times & if not on any disciplinary action, benefits offered, cube style is more private than most call center environments.

    Kontras

    Management is very poor with lack of proper communication. Too many frequent changes that are not addresses properly across to all employees. You have to talk amongst other coworkers to get clarification on what management will not or do not have answers to. You must be very resourceful with tools provided and train & educate yourself on material.

    Rat an das Management

    Be consistent, communicate effectively, do not be misleading. Be concerned about the patient who suffers in inadequacy from the employees misguided judgement or information provided. Stop being more concerned with quotas than properly enhancing associates to work effectively.

    AmerisourceBergen2019-10-11
  3. Hilfreich (1)

    „Profit driven, no interest in the employees”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Senior Operations Manager in San Bruno, CA
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 8 Jahre bei AmerisourceBergen gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Great Bonus potential, work from home

    Kontras

    No work life balance. Expected to produce at a high level with very little resources

    Rat an das Management

    Care more about your employees. Give staff the tools needed for success. Stop playing politics

    AmerisourceBergen2019-10-02
  4. „Good interim job but not a career worthy”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Applications Development 
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose

    Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei AmerisourceBergen (Vollzeit)

    Pros

    Direct manager and peers are nice and pleasant Good immediate work environment Customer/clients are a pleasure to work with Direct management care about their teams good health benefits

    Kontras

    Lacks management direction Many senior manager/decision makers are very junior and quote best practices but have no real life experience working on large scale products causing incorrect and poor decisions requiring continual rework Management does not trust their people to make decisions and make them for them Work teams and locations are silo'ed and if you are not in the right location, your opinion or... expertise does not matter employee benefits - health & such is excellent but financial compensation is below market poor overall compensation

    Mehr anzeigen

    Rat an das Management

    Remove silos, listen to the people in the field and stop relying on so-called experts who are experts because they are in the desired locations. Compensate your employees

    AmerisourceBergen2019-09-27
  5. „ABC”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - District Director 
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei AmerisourceBergen (Vollzeit)

    Pros

    Good people to work with

    Kontras

    low pay, frequent reorganization makes life uncertain

    Rat an das Management

    This is a very profitable company, so pay your employees more

    AmerisourceBergen2019-09-25
  6. „Long time employee”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Program Director 
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 10 Jahre bei AmerisourceBergen gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    There are many opportunities for growth

    Kontras

    Typical politics - like many companies

    AmerisourceBergen2019-09-22
  7. „Great company overall”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Human Resources Coordinator 
    Empfiehlt
    Positive Prognose

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei AmerisourceBergen (Vollzeit)

    Pros

    Nice environment, great coworkers, flexibility

    Kontras

    The routine and the high intensive work volume become an issue at times; this does not allow for time for professional growth; very fast pace and demanding during the peak months.

    AmerisourceBergen2019-09-12
  8. „Job review”

    SternSternSternSternStern
    Akt. Mitarbeiter - Warehouse Associate in Plainfield, IN
    Empfiehlt nicht
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei AmerisourceBergen als Vollzeit

    Pros

    Great pay and that’s probably it

    Kontras

    Job is horrible and some management were terrible.

    AmerisourceBergen2019-09-09
  9. „Great Company”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Inventory Control 

    Ich habe bei AmerisourceBergen gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Good benefits and pay Cares about employees

    Kontras

    Warehouse is hot but overall great work environment

    AmerisourceBergen2019-09-09
  10. „Favoritisms”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Warehouse Associate in Romeoville, IL
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe weniger als ein Jahr bei AmerisourceBergen als Vollzeit gearbeitet

    Pros

    Great benefits , paid time off, free coffee.

    Kontras

    A lot of favoritism going on there especially in manual pick department. I worked in the Chicago , Romeoville office as a full time associate and those supervisors in manual pick are terrible. No matter how hard you work, they only favor those who speaks Spanish since almost all those supervisors are Hispanic. The annoying part is when the day’s work is over, they will ask us to clean for hours instead of allowing... us to go home and prepare for the next day’s work. They expect us to work like donkeys. Due to this, they have a lot of turnovers.

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    Rat an das Management

    Management should sit up and eradicate this favoritisms going on or they will continue to have high turnovers. They should also advice supervisors especially manual pick to reduce the time for that cleaning, at least 10minutes of cleaning is enough since associates are expected to clean as they work. There’s no need cleaning for hours after a hard day’s work. One thing management can do to reduce the high turnover... rate at the warehouse is to introduce voluntary overtime which will always ask associates who are interested to work overtime to clean instead of this mandatory cleaning. Most associates who left like me complained of the same things I mentioned. Some people signed up for just the work, cleaning was not part of the job it should be overtime for those who volunteer. Allow associates to go home and rest for the next day instead of asking them to clean for hours, that’s ridiculous.

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    AmerisourceBergen2019-09-07
886 Bewertungen gefunden