Bewertungen für Akzo Nobel Worldwide Marketing Manager | Glassdoor.de

Akzo Nobel Worldwide Bewertungen für Marketing Manager

Aktualisiert am 4. Sep 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

3.0
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
98%
Würden einem Freund empfehlen
100%
Befürworten Geschäftsführer
Akzo Nobel Worldwide CEO Thierry Vanlancker
Thierry Vanlancker
1 Bewertungen
  1. „Good”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Marketing Manager in Singapur
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei Akzo Nobel Worldwide (Vollzeit)

    Pros

    Recognition, growth, no discrimination, diversity and inclusion

    Kontras

    Low pay, weak HR management

    Weiterlesen
    Akzo Nobel Worldwide2019-09-05
  2. Hilfreich (1)

    „Short-term focused, stakeholder centric”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Marketing Manager 
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 10 Jahre bei Akzo Nobel Worldwide gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    An MNC with good work culture. Employees get good exposure to various business aspects in most of the roles. Dynamic and demanding, and certainly a great organisation to spend some time to get the brand name and move on with a better role in a smaller company or a similar role with a better and bigger company.

    Kontras

    Strategy and organisation structure keeps on changing. I worked for almost 11 years with the same organisation and had seen 3 CEOs change at corporate level and 4 MDs change at country level. Along with these leadership changes the strategy, the teams, the goals and pretty much everything changed every time. Puts lot of insecurity in employees every time this happened and witnessed lot of attrition over time.

    Akzo Nobel Worldwide2019-08-02
  3. Hilfreich (4)

    „Depends on team and function”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Marketing Manager in Amsterdam
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 8 Jahren bei Akzo Nobel Worldwide (Vollzeit)

    Pros

    Opportunities to move between functions and learn new things Opportunities to move abroad In theory lots of job opportunities, although in practice moving internally can be extremely difficult even if you are good at the job. Salaries in some functions / some countries are very good, especially the longer one stays in Akzo (in others, that's not the case) Most colleagues are great people, the overall atmosphere is friendly and relaxed

    Kontras

    People picked for management positions are often not the best qualified for the job, meaning you're constantly fighting upstream against people who don't have a clear view of what they're trying to achieve or how. Large, complex organization where getting anything signed-off, let alone done, takes months, sometimes years. Everything depends on which team you're in. If you're lucky, you'll get training, have decent workload, appropriate salary and a great team... If you're unlucky, you'll end up covering 2-4 people's workload on 10k less than your market value with no management support and more unpaid overtime than an average person can handle. Middle management is not good at taking responsibility. Culture, values, employee surveys, etc. are more a tick-box than a genuine effort to change the organization and they definitely are not reflected in the business' policies.

    Akzo Nobel Worldwide2017-05-19
  4. „Good”

    SternSternSternSternStern
    Akt. Mitarbeiter - Marketing and Sales Manager in Indore

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Akzo Nobel Worldwide als Vollzeit

    Pros

    Good Incentive structure. Good working and learning environment.

    Kontras

    Internal business policies are not so good in terms of Trade and Project business

    Akzo Nobel Worldwide2016-01-11
  5. Hilfreich (1)

    „Cultured changed to be very stock market oriented after the current CEO Ton was on-board.”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Marketing Manager 
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 3 Jahre bei Akzo Nobel Worldwide gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    A big platform, lots of opportunities working with clients in different industries.

    Kontras

    Processes are not in place in many cases - need to explore by yourself

    Weiterlesen
    Akzo Nobel Worldwide2015-03-24
  6. Hilfreich (1)

    „World wide chemical company”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Marketing & Sales Manager in Toronto, ON
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 10 Jahren bei Akzo Nobel Worldwide (Vollzeit)

    Pros

    Lean work force as compared to competitors

    Kontras

    Cut backs and benefit reductions are causing employees to leave

    Weiterlesen
    Akzo Nobel Worldwide2014-06-06
  7. Hilfreich (1)

    „Experience varied like the ebb and flow of a current.”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Marketing Manager in Toronto, ON

    Ich habe bei Akzo Nobel Worldwide gearbeitet ()

    Pros

    Constant change enables you to grow and keep up with latest trends, as the company believes in keeping up with new management styles, initiatives, systems, etc.

    Kontras

    Company needs to focus on the customer more. Management is disjointed in terms of their thoughts. Montreal offices and Toronto offices see things totally differently.

    Weiterlesen
    Akzo Nobel Worldwide2011-04-01
  8. Hilfreich (4)

    „AkzoNobel”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Global Marketing Manager in Amsterdam
    Empfiehlt nicht
    Positive Prognose

    Ich arbeite seit mehr als 10 Jahren bei Akzo Nobel Worldwide (Vollzeit)

    Pros

    Leading positions in many markets Global/international scope Strong technology

    Kontras

    Reorganisation and massive job downgrades causing disengagement

    Weiterlesen
    Akzo Nobel Worldwide2016-11-08
8 Bewertungen gefunden