Bewertungen für Activision Blizzard Human Resources | Glassdoor.de

Activision Blizzard Bewertungen für Human Resources

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

2 Bewertungen gefunden

2.3
SternSternSternSternStern
33%
Würden einem Freund empfehlen
0%
Befürworten Geschäftsführer
Activision Blizzard CEO Robert A. Kotick
Robert A. Kotick
1 Bewertungen
  1. Hilfreich (1)

    Great place to work.

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Human Resources in Santa Monica, CA
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 2 Jahre bei Activision Blizzard gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Lots of talented and creative people with big hearts and a passion for making amazing games.

    Kontras

    When I worked there, the building decor was a bit worn out. Stained carpets, old furniture etc.

    Rat an das Management

    Be open and candid with employees regarding org changes and what's happening in the business.

    Activision Blizzard2013-09-07
  2. Terrible Recruitment Process

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Human Resources in Vancouver, BC
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Activision Blizzard (Vollzeit)

    Pros

    Large company with lots of People and positions available. Lots of opportunity in many cities around the world.

    Kontras

    Recruitment process took 8 weeks and 7 interviews to finally get a job offer at the end. Recruiters do not have a clear picture what the roles are, the talent needed or how to interview. It may be that they have lost focus of who their internal customers are

    Rat an das Management

    Your lack of care or blatant disregard of people's time is arrogant. Today's applicant is also today's customer. Skill set is lacking on knowledge about local markets, may open up to liability

    Activision Blizzard2012-08-15
2 Bewertungen gefunden