Bewertungen für 24 Hour Fitness Service Manager | Glassdoor.de

24 Hour Fitness Bewertungen für Service Manager

Aktualisiert am 22. Mai 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

2.9
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
38%
Würden einem Freund empfehlen
0%
Befürworten Geschäftsführer
24 Hour Fitness CEO Tony Ueber (no image)
Tony Ueber
1 Bewertungen
  1. „Assistant Service Manager”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Assistant Service Manager in Daly City, CA
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe bei 24 Hour Fitness gearbeitet ()

    Pros

    Free gym access, discounts on supplements.

    Kontras

    Paid under market value for department management.

    24 Hour Fitness2015-12-30
  2. „Terribly underpaid.”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Assistant Service Manager in Las Vegas, NV
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei 24 Hour Fitness gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    The people, some good managers, and a free membership. Can promote fast.

    Kontras

    Compensation is terrible, especially in the Las Vegas Market. They promote people willy nilly whenever they want to just to fill a spot. Managers are treated poorly by corporate and are expected to give up their lives for no pay.

    Rat an das Management

    Please carefully review and interview who you plan on putting in upper management, regarding DMs, as well as OMs.

    24 Hour Fitness2015-11-21
  3. „Service Manager”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Service Manager 
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei 24 Hour Fitness gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    You actually help some people change their lives

    Kontras

    Unrealistic expectations by upper management. No commitment to service only to sales. No value of current customers only care about new ones

    Rat an das Management

    Start valuing service department more then sales and you will get better results

    24 Hour Fitness2015-11-18
  4. Hilfreich (1)

    „Almost all positives!”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Assistant Service Manager 
    Empfiehlt nicht
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei 24 Hour Fitness gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    All employees seem to be passionate about fitness. Good recognition of employees by management. Free membership

    Kontras

    Moving up to management is extremely difficult. Everyone seems to be making minimum wage. Which is why they hire teens

    Rat an das Management

    Very much an "old boys network"

    24 Hour Fitness2015-09-13
  5. „assistant operation manager”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Assistant Service Manager in San Pedro, CA
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei 24 Hour Fitness ()

    Pros

    i love working with people and helping member improve there health thru fitness

    Kontras

    i feel there is always ways to improve your self.

    Rat an das Management

    ive been a manager for 3 years.

    24 Hour Fitness2015-08-18
  6. Hilfreich (1)

    „Service Manager”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Service Manager in Aurora, CO
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei 24 Hour Fitness (Vollzeit)

    Pros

    Motivated and cheerful staff. Very professional managers.

    Kontras

    The corporation cares only about growth in membership so they can sell the company at a profit. Benefits are horrible. Membership sale practices are very deceitful. Growth rate is slowing down so opportunity is shrinking.

    24 Hour Fitness2015-07-25
  7. „Service Manager”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Service Manager in Los Gatos, CA
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite bei 24 Hour Fitness (Vollzeit)

    Pros

    Good company, great PTO and depending who your managers are they are very flexible.

    Kontras

    Hard to move up unless you're in sales, a lot of high school type drama with upper management.

    Rat an das Management

    Its about who can lead a team, not who can sell a $30 membership.

    24 Hour Fitness2015-06-23
  8. „Assistant Service Manager”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Assistant Service Manager 
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 8 Jahre bei 24 Hour Fitness gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Great connections Benefits Lots of room for growth; it's a big company Great way to start your career Great environment to be in everyday

    Kontras

    Training for growth to upper management is in the favor of membership or fitness Low pay They need more strict standards for hiring managers from ourside the company Longer training for those managers Don't isolate long term employees

    Rat an das Management

    Pay attention to your team, give them a WELL trained management team. When I wad happy, I planned on staying a 24 Hour Fitness. I was inspired not only by my immediate management team but also corporate. When a big group of corporate leaders were let go and Carl left, I could feel the shift and that motivation to stay left.

    24 Hour Fitness2015-06-20
  9. „Service Manager”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Service Manager in Austin, TX
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei 24 Hour Fitness (Vollzeit)

    Pros

    Positive environment, cool co-workers, you get a free membership for you and your spouse, you can qualify for discounts on insurance

    Kontras

    Random schedule, working all hours of the day, you get called in whenever a team member doesn't show for their shift

    Rat an das Management

    Stick with old values

    24 Hour Fitness2015-06-12
  10. „service manager”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Service Manager in San Diego, CA
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 10 Jahren bei 24 Hour Fitness (Vollzeit)

    Pros

    Free membership, flexible schedules, work with a variety of people

    Kontras

    Limited growth opportunities unless your focus is sales

    Rat an das Management

    Clearly state expectations and criteria for job advancement

    24 Hour Fitness2015-06-04
45 Bewertungen gefunden