Bewertungen für 24 Hour Fitness Customer Service Representative | Glassdoor.de

24 Hour Fitness Bewertungen für Customer Service Representative

Aktualisiert am 8. Oct 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

85 Bewertungen gefunden

3.1
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
45%
Würden einem Freund empfehlen
75%
Befürworten Geschäftsführer
24 Hour Fitness CEO Tony Ueber (no image)
Tony Ueber
6 Bewertungen
  1. „Good job, but be careful.”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Overnight Customer Service Representative in North Richland Hills, TX
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe weniger als ein Jahr bei 24 Hour Fitness als Vollzeit gearbeitet

    Pros

    The clubs are really nice and so are some people,

    Kontras

    Employee equipment are inadequate. I was not able to do parts of my job because i was not given the proper tools nor training

    Rat an das Management

    Update thats

    24 Hour Fitness2019-10-08
  2. Hilfreich (1)

    „I enjoyed it”

    SternSternSternSternStern
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Garden Grove, CA

    Ich habe für mehr als 3 Jahre bei 24 Hour Fitness gearbeitet (Teilzeit)

    Pros

    Free membership to every single club including super and ultra clubs. Always surrounded by fitness and health Opportunity to always pick up hours

    Kontras

    Cares more about sales and acquiring new customers then keeping the ones they have

    Rat an das Management

    To more for the members

    24 Hour Fitness2019-07-29
  3. „Chill but...”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Los Angeles, CA

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei 24 Hour Fitness als Teilzeit

    Pros

    easy, chill work environment, minimal physical work

    Kontras

    bad hours, many people requesting off, at times can be slow

    24 Hour Fitness2019-07-04
  4. „Not the greatest”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Lead Customer Service Representative in Anaheim, CA
    Empfiehlt nicht
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei 24 Hour Fitness gearbeitet (Teilzeit)

    Pros

    Anyone with a functioning brain can work here

    Kontras

    They hire literally anything with a functioning brain

    Rat an das Management

    not much to do to fix a gym work environment

    24 Hour Fitness2019-07-02
  5. „Your just a body, nothing more”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative 

    Ich arbeite bei 24 Hour Fitness (Teilzeit)

    Pros

    Easy, free membership, kool coworkers

    Kontras

    Managers are incompetent, micromangers, everyone's trying to get ahead at the expense of customer service

    24 Hour Fitness2019-06-25
  6. „Fun part time”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Austin, TX
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei 24 Hour Fitness als Teilzeit

    Pros

    meeting new people all the time

    Kontras

    not being able to fix everyone’s problems

    Rat an das Management

    pay like $2 dollars more

    24 Hour Fitness2019-06-03
  7. „review”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Lanham, MD
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei 24 Hour Fitness gearbeitet (Teilzeit)

    Pros

    free membership great for networking and meeting new people

    Kontras

    poor management drama handling duties in an unprofessionalism manner lack of communication irresponsible/lazy managers

    Rat an das Management

    work on communication, worry about the things that will actually improve the function of the gym or staff, and stop talking about your employee to other employees.

    24 Hour Fitness2019-06-13
  8. „Do not work here”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative 
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei 24 Hour Fitness (Teilzeit)

    Pros

    Flexible hours. Free gym membership.

    Kontras

    It is a company that allows shady misconduct to take place. Only hours if management likes you. Huge turnover rate. Make employees uphold certain rules but do not back them up when members complain. Pay is horrible. You'll most likely get hours because all your coworkers will quit or not show up to shifts. Management goes against policy every chance they get. The environment is very high school like, its... miserable no matter what position you're in.

    Mehr anzeigen

    Rat an das Management

    Follow policy. Raise hourly wages, Stop the shady side businesses. Trainers bribe sales to get them leads. Sales lie to customers about memberships. Operations get no backup from membership, we deal with the worst of people with no help. Help your team out, have their back.

    24 Hour Fitness2019-06-13
  9. „Great atmosphere”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Lead Customer Service Representative 
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite bei 24 Hour Fitness (Teilzeit)

    Pros

    Positive environment and great teamwork and free membership

    Kontras

    Operation systems can be slow

    24 Hour Fitness2019-03-24
  10. „Service Expert”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Vancouver, WA
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei 24 Hour Fitness (Teilzeit)

    Pros

    It keeps me healthy! And it’s added years to my life

    Kontras

    You don’t get paid a lot of money

    Rat an das Management

    Better understanding of workers!

    24 Hour Fitness2019-03-14
85 Bewertungen gefunden