Überblick zu LVMH

  • www.lvmh.com
  • Paris, Frankreich
  • Mehr als 10.000 Mitarbeiter
  • 1987
  • Aktiengesellschaft (MC)
  • Sonstiger Einzelhandel
  • Mehr als 10 Milliarden $ (USD)

KonkurrentenL'Oréal, EY, AXA
Vergleich aufstellen

The world leader in luxury, LVMH has deployed a business model marked by dynamic growth since its creation in 1987. The LVMH group is an ecosystem of 75 exceptional Houses that create high quality products. It is the only group present in all five major sectors of the luxury ...
Leitbild: LVMH has successfully preserved a family spirit that places priority on long-term vision. The Group’s vocation is to ensure the development of each of its Houses while respecting their identities and their autonomy, providing the resources needed to create, produce and market ...

Bewertungen für LVMH

3.9
71%
Würden einem Freund empfehlen
94%
Befürworten Geschäftsführer
Bernard Arnault
Bernard Arnault
254 Bewertungen
5.0
Ehem. Mitarbeiter

„Praktikant“

Jul 13, 2017 - Anonymer Mitarbeiter in Düsseldorf
Empfiehlt
Positive Prognose

Pros

Super Team, viel Verantwortung, viel gelernt

Kontras

Praktikanten untereinander können besser vernetzt werden
Alle 985 Bewertungen anzeigen

Vielfalt und Inklusion bei LVMH

3.5
(148 Bewertungen)

Fotos zu LVMH

+ Foto hinzufügen
LVMH-Foto von: MISSING VALUELVMH-Foto von: MISSING VALUELVMH-Foto von: MISSING VALUELVMH-Foto von: MISSING VALUELVMH-Foto von: MISSING VALUELVMH-Foto von: MISSING VALUELVMH-Foto von: MISSING VALUE

Vorstellungsgespräche bei LVMH

Erfahrung
Positiv62%
Negativ17%
Neutral21%
Einladung zum Vorstellungsgespräch
Online-Bewerbung51%
Empfehlung13%
Personalvermittler10%
Schwierigkeit
2.7
Durchschnittl.
SchwerDurchschnittl.Leicht

  1. Vorstellungsgespräch für eine Beschäftigung als Designer

    Anonymer Mitarbeiter in Vereinigtes Königreich
    Angebot angenommen
    Neutrale Erfahrung

    Vorstellungsgespräch

    I had 3interviews , really nice with the teams asking mostly about myself and my work, talking about my portfolio .
    Which part of the design process do you prefer ?
    Vorstellungsgespräch

    Why would you like to join the team?

    Frage beantworten

Alle 159 Vorstellungsgespräche anzeigen

Aktuelles aus dem Unternehmen

October 13, 2020
“Innovation is a constant pursuit at LVMH and the crisis has accelerated some profound changes internally. The customer’s journey needs to be reinvented in a context full of uncertainties" declares Ian Rogers, Chief Digital Officer at LVMH. Created in 2018 within Station F, the world’s largest startup campus, La Maison des Startups LVMH embodies the Group’s objective to work closely with the entrepreneurial ecosystem in order to stimulate innovation across its Maisons and shape the future of luxury. Last April, La Maison des Startups LVMH welcomed 25 new members and the Demo Day gave them a chance to present the added value of their solutions to the Group’s Maisons through a series of pitch sessions and demonstrations. Since the creation of La Maison des Startups LVMH, over 160 collaborations have been initiated, such as Sephora with Replika, Bvlgari with Tapbuy, Kenzo with Facil’iti and Clos19 with Livstick. You can here watch the Replay of the Demo Day of the 4th Season of La Maison des Startups: https://lvmh.fcst.tv/demodaystationf
Shared image
October 13, 2020
"L’innovation est une obsession quotidienne chez LVMH et la crise a provoqué des changements sans précédent en interne. Le parcours client doit être réinventé dans un contexte très incertain." a déclaré Ian Rogers, Chief Digital Officer, LVMH. Fondée en 2018 à Station F, le plus grand campus de startups au monde, La Maison des Startups LVMH incarne la volonté du Groupe d’agir au plus près de l’écosystème entrepreneurial pour stimuler l’innovation à l’échelle de toutes ses Maisons. La Maison des Startups LVMH a accueilli 25 nouveaux membres en avril dernier et le Demo Day leur a permis de présenter la valeur ajoutée de leurs solutions respectives auprès des Maisons du Groupe à l’occasion de sessions de pitches et de démonstrations. Depuis la création de La Maison des Startups LVMH, plus de 160 collaborations ont été lancées, telles que celle entre Sephora et Replika, celle entre Bvlgari et Tapbuy, entre Kenzo et Facil’iti ou encore entre Clos19 et Livstick. Regardez le Demo Day de la quatrième promotion de la Maison des Startups: https://lvmh.fcst.tv/demodaystationf
Shared image

Auszeichnungen und Preise für LVMH

  • #1 Universum's Top 100 Most Attractive EmployersUniversum2017
  • #1 Universum's Most Attractive Employer (Business Students in France)Universum2020

Beliebte Karrieren für die, die eine Stelle bei LVMH suchen

Brand Manager
JobsGehälterInterviews
Junior Product Manager
Senior Key Account Manager
Beauty Consultant
Key Account Manager

Sie arbeiten bei LVMH? Geben Sie Ihre Erfahrungen weiter.

LVMH logo
oder